مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان عنوان کرد:

ضرورت آمادگی تاسیسات صنعت برق استان ،در برابر حملات سایبری و بلایای طبیعی

همزمان با پنجم دی ماه ، روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش آسیب های بلایای طبیعی ، جلسه ی کمیته مدیریت بحران و پدافند غیر عامل با حضور مدیرعامل و اعضاء این کمیته در شرکت برق منطقه ای سمنان برگزار گردید. 

مهندس سید علی اکبر صباغ ، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان با گرامیداشت یاد درگذشتگان و حادثه دیدگان زلزله بم در سال ۸۲ ، گفت: وقوع حوادثی چون زلزله بم ،باید آمادگی ما را در مقابله با آسیب های بلایای طبیعی بیشتر بنماید.

 

مهندس صباغ ، با اشاره به حساسیت و اهمیت تأسیسات صنعت برق  و ضرورت پایداری شبکه در زمان وقوع حوادث طبیعی ، افزود : با توجه به اینکه صنعت برق یک سازمان خدمت رسان به اقشار مختلف مردم می باشد باید آمادگی لازم را در برابر حملات سایبری و آسیب های طبیعی داشته باشد .

 

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان بیان داشت : اقدامات خوب و مفیدی در شرکت برق منطقه ای سمنان جهت کم شدن آسیب های ناشی از حوادث و بلایای طبیعی به انجام رسیده است.

 

وی صنعت برق را یکی از زیرساخت های مهم توسعه دانست و افزود : قطع جریان برق در هنگام وقوع حوادث طبیعی می تواند منجر به کند شدن روند امدادرسانی و افزایش تلفات حادثه گردد.

 

مهندس صباغ ، خدمت رسانی به مردم را از اولویت های کاری و مهم ترین خط مشی شرکت برق منطقه ای سمنان برشمرد و گفت : کارکنان سخت کوش این شرکت با سعی و تلاش خود در صدد هستند که برقی مطمئن و پایدار ، بدون کمترین قطعی را به خانه های مردم برسانند.