صنعت آب و فاضلاب، صنعت مردمی است

مدیرعامل شرکت آبفای کاشان صنعت آب و فاضلاب را «صنعت مردمی» دانست و بر لزوم همکاری همه نهادهای قانونی و مردمی در رفع مشکلات آبی تاکید کرد.

 

به گزارش برقآب، به نقل از شرکت آبفای کاشان، یاسراسماعیلی در آیین تودیع و معارفه رئیس اداره آبفای برزک تصریح کرد: هیچ تلاش و اقدامی بدون در نظر گرفتن همراهی و رضایت مردم به نتیجه نمی‌رسد؛ چرا که اساسا موضوع همه اقدامات در هر نهاد، اداره و شرکتی مردمند؛ ولی این امر در شرکت آب و فاضلاب از اهمیت مضاعفی برخوردار است.

اسماعیلی که ریاست اداره آبفای برزک را نیز در کارنامه کاری خود دارد، مردم این شهر را «شایسته بالاترین سطح خدمات» دانست و گفت: خوشبختانه به غیر از موضوع مدیریت تامین، بخش برزک به نسبت سایر بخش‌ها با کمترین دغدغه آبی روبرو بوده است.

مدیرعامل شرکت آبفای کاشان تصریح کرد: تامین آب پایدار و مدیریت حوادث کوچک و بزرگ، نشان دهنده اهتمام کسانی است که در این حوزه مسئولیت داشته‌ و دارند.

اسماعیلی گفته مجموعه آبفا هرکجا که لازم باشد از جان و دل برای تامین آب مردم «مایه می‌گذارند» و افتخارشان این است که در حوزه‌ای فعالیت می‌کنند که نماد آن، حضرت ابوالفضل (ع) است.

وی محمدرضارسولی رئیس پیشین اداره آبفای برزک را شخصیتی «مردم دوست» توصیف کرد و گفت: آقای رسولی علاوه بر موفقیت در حوزه‌های فنی، توانست با مردم منطقه تعامل خوبی داشته باشد و خوشبختانه آقای شمس الدینی نیز که امروز تصدی اداره آبفای برزک را پذیرفته‌اند، از همین ویژگی برخورداند و به واسطه مسئولیت در امور مشترکین آبفای کاشان، می‌توانند با مردم بخوبی تعامل کنند.

در جلسه تودیع و معارفه رئیس جدید آبفای برزک، امام جمعه، بخشدار، اعضای شورا، شهردار و جمعی از معتمدان محلی این شهر نیز حضور داشتند.