شکوه پیشکسوتان البرز در فوتسال

چهاردهمین دوره مسابقات فوتسال سراسری پیشکسوتان وزارت نیرو با حضور ۲۳ تیم از ۱۶ آذر و به میزبانی اراک آغاز شد.

 

به گزارش پایگاه خبری برقآب، به نقل از روابط عمومی آبفا استان البرز؛ تیم فوتسال پیشکسوتان صنعت آب و برق البرز در چهاردهمین دوره مسابقات فوتسال سراسری وزارت نیرو، نه تنها با مهارت و جنگندگی خود نور افکنده بلکه با پیروزی های متوالی، جایگاه خود را در میان بهترین‌های این دوره مسابقات محکم کرد. در این رقابت‌ها که با شکوهی خیره‌کننده و حضور ۲۳ تیم قدرتمند از سراسر کشور از ۱۶ آذر ماه به میزبانی اراک آغاز شده بود، البرزی‌ها همانند ستاره‌ای در شب تاباندند.

آنها در گروه A قرار گرفتند و در مرحله گروهی با تیم‌های سرسختی چون آبفا تهران، هیئت مشهد و آذربایجان شرقی رقابت کردند. تیم البرز با نمایشی قدرتمند و دلیرانه موفق شد از این گروه به عنوان تیم صعود کننده بیرون آید و در مرحله یک چهارم نهایی، تیم توزیع برق تهران بزرگ را با ظرافت و هوشمندی از پیش‌ راه خود بردارد.

در نیمه‌نهایی، شاگردان البرز با یک نمایش پرتلاطم و نفس‌گیر، در پایان وقت قانونی با تساوی یک بر یک مواجه شدند که نشانه‌ای از عزم راسخ و تعهد آنها برای به اهتزاز درآوردن پرچم پیروزی بود. بازی در نهایت به ضربات پنالتی کشیده شد و در یک مصاف حساس پنالتی، آنها توانستند با اقتدار، نتیجه را با پیروزی سه بر یک به سود خود خاتمه دهند.

این افتخارآمیز است که پیشکسوتان البرز، نه تنها شایستگی و تجربه خود را در زمین بازی به رخ حریفان کشیدند، بلکه نشان دادند که شعله‌های عشق به ورزش و رقابت‌های سالم در قلب‌هایشان همچنان با شور و اشتیاق در حال لرزش است. قطعا این موفقیت‌ها که با عرق و تلاش به دست آمده‌ است، چراغی خواهد بود برای نسل‌های آینده ورزشکاران کشور که با الهام از این پیروزی‌ها، راه رشد و موفقیت را پیش گیرند.