شهدا و ایثارگران تداوم بخش نهضت حسینی هستند

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران گفت:شهدا ، ایثارگران و آزادگان تداوم بخش نهضت حسینی هستند.

سید یعقوب محمد مرادی به مناسبت بازگشت آزادگان سرافراز به میهن در نشست با آزادگان و ایثارگران صنعت آب و برق استان های مرکزی،لرستان و همدان با

اشاره به نقش ویژه شهدا و ایثارگران در حفظ و پایداری اصول انقلاب گفت: قطعاً رسیدگی به خانواده آزادگان ، شهدا و ایثارگران که به دلیل کرامت انسانی از بیان مشکلات خودداری می‌کنند، وظیفه اصلی مدیران است.

 

وی افزود:شهدا همیشه بر گردن ما حق دارند، باید با انجام خدمت شبانه‌روزی و رسیدگی به خانواده این عزیزان، حق آنها را ادا کنیم زیرا

شهدا با نثار جان عزیزشان به بهترین شکل به وظیفه خود عمل کردند و مسئولیت را برای ما دشوار کردند.

وی آزادگان و شهدای وزارت نیرو را ستارگان درخشان این وزارتخانه دانست و گفت : وزارت نیرو پس از انقلاب اسلامی در همه رده های مسئولیتی از وزیر نیرو ، شهید عباسپور تا کارکنان شریف خود را برای دفاع از ارزش های جمهوری اسلامی تقدیم کرده است .

 

محمد مرادی بیان کرد:نیروی انسانی باید وارد دولت شود که رفتار انقلابی داشته باشد و حضور ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی تضمینی برای آینده انقلاب و موفقیت دولت است .

وی همچنین به مناسبت ۲۶مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان به کشورگفت:آزادگان دلاور و سرافراز با الهام از مکتب انسان‌ساز اسلام و سیره ائمه اطهار (ع) و با درس گرفتن از زندگی انقلابی و حماسه‌ساز حضرت زینب (س) که اسوه صبر و پایداری بود، قله‌های بلند آزادی و آزادگی را فتح کردند.

 

در پایان این نشست از خانواده‌های شهدا ، ایثارگران و آزادگان صنعت آب و برق استان های مرکزی ،لرستان و همدان تقدیر شد.