شستشو و لایروبی شبکه های فاضلاب شهرستان گرگان

مدیر امور آب و فاضلاب گرگان از شستشو و لایروبی ۳۳۷  کیلومتر از شبکه های فاضلاب در سال گذشته در این شهرستان خبر داد . به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، مهندس قربان غلامی با اعلام این خبر افزود : عملیات فوق به منظور خدمات رسانی مطلوب […]

مدیر امور آب و فاضلاب گرگان از شستشو و لایروبی ۳۳۷  کیلومتر از شبکه های فاضلاب در سال گذشته در این شهرستان خبر داد .

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، مهندس قربان غلامی با اعلام این خبر افزود : عملیات فوق به منظور خدمات رسانی مطلوب به مشترکین شهرستان گرگان و جهت پیشگیری از گرفتگی در مسیر شبکه فاضلاب و کاهش حوادث احتمالی انجام شده است.

وی در ادامه افزود : جلوگیری از رسوب گذاری و  ایجاد شرایط بی هوازی و پیشگیری از انتشار بو از دیگر مزایای شستشوی شبکه فاضلاب می باشد که این امور به صورت مستمر این عملیات را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیر امور آب و فاضلاب گرگان تصریح کرد : ویدئومتری۲۰کیلومتر از شبکه های فاضلاب  ،  بازسازی ۳۴۷ باب منهول، تعویض ۱۸۲عدد دریچه منهول و اصلاح و بازسازی۴۱ فقره انشعابات از دیگر فعالیت های این امور در بخش فاضلاب در یک سال گذشته بوده است .

غلامی در ادامه بازرسی ۳۴۷  مورد آدم روها ،  اصلاح ۳۹فقره انشعاباب فاضلاب  ،۱۸۵مورد رفع گیر شبکه و ۳۱۹مورد رفع گیرسیفون را از دیگر فعالیت های این امور در این مدت نام برد.

مدیر امور آب و فاضلاب گرگان در پایان اظهار داشت :  جهت عملکرد صحیح شبکه های فاضلاب و استفاده بهینه، تمامی خدمات بهره برداری این تاسیسات عملیات  شستشو، هم سطح سازی، سم پاشی، ویدئومتری به طور مستمر در حال انجام  می باشد.