شرکت مهندسی شایان تکین

شرکت مهندسی شایان تکین در اواخر سال ۱۳۸۳ با هدف بهبود کمی و کیفی خدمات توسعه و نوسازی صنعت برق کشور تاسیس گردید.

شرکت مهندسی شایان تکین در اواخر سال ۱۳۸۳ با هدف بهبود کمی و کیفی خدمات توسعه و نوسازی صنعت برق کشور تاسیس گردید.

شرکت مهندسی شایان تکین با برخورداری از تجارب چندین ساله مدیریت خویش در زمینه صنعت برق و نیز در اختیار گرفتن دانش و امکانات فنی و اجرایی دیدگاههای خود را در ایجاد سازمانی مستقل و پویا ، کارآ و مجهز استوار نموده است . همچنین با اتکا به بسیج کارشناسان ایرانی ، افزایش ظرفیتهای طراحی و مهندسی ، مدیریتی درخشان را در کارنامه عملکرد خویش به ثبت رسانده است . شرکت مهندسی شایان تکین در جهت نیل به اهداف و نیز تأمین نیازهای متنوع کارفرمایان در کلیه رشته های صنعت برق همواره متکی بر بالاترین کیفیت ، پایین ترین قیمت تمام شده ، کوتاه ترین زمان ممکن و قابلیت اعتماد می باشد.

این شرکت مهندسی  جزو شرکتهای برجسته در تمامی حوزه های انرژی می باشد: از طراحی، تولید، پیمانکاری (EPC) ، ساختمان و تاسیسات تا خطوط انتقال ، پست های فشار قوی (تا ۴۰۰ کیلوولت) ، و نیروگاه های انرژی تجدید پذیر (بادی ، خورشیدی ، زیست توده). تکین به عنوان تأمین کننده رقابتی انرژی در ایران ، در سراسر ایران فعالیت داشته است.

شرکت مهندسی شایان تکین با اجرای  پروژه ها به صورت BOT ، BOO ، EPC و EPCF گزینه های متنوعی را برای انجام پروژه ها در کوتاه ترین زمان ممکن ، با قیمت رقابتی و کیفیت بالا در اختیار مشتریان قرار می دهد.

زنجیره ارزش گروه شایان تکین

گروه شرکت های شایان تکین واقع در ایران ، قبرس و آلمان نمایانگر هر مرحله از زنجیره ارزش انرژی است. تکین با تامین برق تقریباً مشتریان متعدد یکی از بزرگترین تامین کنندگان برق در ایران با تولید قابل توجه  انرژی بادی، خورشیدی، CHP ، برق آبی و غیره می باشد.

 

takinco.ir

barghab.ir