با هدف گسترش فعالیت های تحقیقی و پژوهشی  صنعت برق ؛

شرکت توزیع نیروی برق با دانشگاه آزاد اسلامی تفاهم نامه همکاری امضا کرد

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، مهندس علی جم در نشست تفاهم نامه همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی یزد و در دیدار  با دکتر محمدرضا دهقانی اشکذری، رییس این مرکز علمی  تعامل و همکاری در حوزه ی پژوهشی و خدمات تخصصی بر اساس نیازها و اولویت های صنعت برق و توانمندی های دانشگاه را مهم خواند.

 وی در ادامه تصریح کرد: رصد علوم نوین و اطلاعات روز صنعت برق ، انجام طرح های تحقیقاتی و مطالعاتی مورد نیاز ، مشارکت در برگزاری همایش ها، کارگاههای آموزشی و نشست های پژوهشی مشترک و چاپ آثار آموزشی پژوهشی از جمله اهداف مشترک این تفاهم نامه است.

وی اضافه کرد : تسهیل در به کارگیری ظرفیت علمی استادان جهت اجرای طرح ها و تحقق اهداف پژوهشی صنعت برق و اولویت قرار دادن طرح های تحقیقاتی صنعت برق از جمله تعهدات بسیار مهمی است که بر عهده دانشگاه آزاد قرار گرفته است.

این مسئول اعلام اولویت ها و نیازهای علمی و تحقیقاتی به دانشگاه ، حمایت از تعریف طرحهای پژوهشی و کابردی پیشنهادی دانشگاه ، پذیرش دانشجو به عنوان کارآموز و کارورز در تحقیقات پایان نامه ای از جمله نکاتی است که شرکت توزیع نیروی برق بر آن متعهد است.

وی یادآور شد : با نزدیک شدن به فصل گرما ، طرح هاو پیشنهادهای دانشگاهیان برای گذر از پیک بار تابستان برای ما بسیار مهم و مورد استقبال همه مدیران و مهندسین صنعت برق قرار خواهد گرفت.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ابراز امیدواری کرد : با انعقاد این تفاهم نامه شاهد گسترش فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی و تعامل سازنده و گسترده در این زمینه باشیم .