شرکت توزیع برق اهواز بیش از ۶هزارو۴۵۳ میلیارد ریال از مشترکان طلبکار است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز ضمن اعلام برگزاری رزمایش وصول مطالبات از مشترکان بدهکار برق گفت: این شرکت ۶ هزار و ۴۵۳ میلیارد و ۵۰۳ میلیون ریال از مشترکان برق طلبکار است که ۲۵ درصد مطالبات معادل یک هزار و ۶۵۷ میلیارد ریال مربوط به دستگاه‌های اداری با عنوان تعرفه عمومی است.

عبدالحمید عباس شیاری اظهار داشت:مشترکان خانگی با ۲هزارو ۴۵۷ میلیارد و ۲۵۷ میلیون ریال معادل ۴۰ درصد بدهی‌های این شرکت را بخود اختصاص داده اند.

وی، میزان بدهی مشترکان تجاری به شرکت توزیع نیروی برق اهواز را یک هزارو ۱۴۰ میلیارد و۲۸۲ میلیون ریال معادل ۱۸ درصد مطالبات این شرکت عنوان کرد و افزود : مشترکان صنعتی در کلانشهر اهواز ۱۷درصد بدهی‌ معادل یک هزارو ۱۵۳ میلیارد و ۷۱۳ میلیون ریال را بخود اختصاص داده و مابقی مطالبات این شرکت مربوط به تعرفه کشاورزی با کمترین مبلغ و درصد بدهی می باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز  بابیان اینکه مشترکان امور برق منطقه چهار با بدهی معادل ۲هزارو یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال با ۳۱ درصد بدهی‌ ، بیشترین مطالبات این شرکت را به خود اختصاص داده اند اظهار داشت: مشترکان برق در شهرستان حمیدیه با سه درصد معادل ۱۹۶ میلیارد و ۳۸۵ میلیارد ریال کمترین بدهی را دارند.

شیاری گفت: برای پرداخت صورتحساب برق ، مشترکان می توانند از طریق اپلیکیشن برق من، مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت یا مراجعه به پورتال اینترنتی شرکت توزیع برق اقدام کنند.

وی در ادامه به برگزاری رزمایش جهادی با هدف وصول حداکثری مطالبات معوق در امور هشت گانه مناطق و شهرستان‌های تابعه شرکت توزیع برق اهواز با مشارکت نیروهای واحد معاونت مشترکان، اتفاقات، عملیات و پیمانکاران حوزه‌های وصول مطالبات، نصب کنتور و برق‌های غیر مجاز با رعایت تکریم مشترکان بدهکار برق اشاره کرد و افزود:هم زمان با سراسر کشور رزمایش جهادی وصول مطالبات از مشترکان بدهکار برق در امور هشت گانه این شرکت در قالب ۸۳ گروه در کلانشهر اهواز اجرا شد.

کلانشهر اهواز ۶۰۹ هزار مشترک برق دارد که ۵۵ هزار مشترک روستایی، ۸۵ هزار مشترک تجاری ، ۲ هزار مشترک صنعتی ، یک هزارو ۵۰۰ مشترک کشاورزی و ۲۵ هزار مشترک عمومی دارد.

امور برق شهرستان‌های اهواز ، باوی، حمیدیه و کارون زیر نظر شرکت توزیع برق اهواز است.