شرکت توزیع برق اصفهان نائب قهرمان مسابقات فوتسال

مسابقات فوتسال صنعت آب وبرق استان اصفهان با عنوان جام شهدای غزه که به میزبانی شرکت توزیع برق استان اصفهان در سالن ورزشی باران شرکت آبفا برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان اصفهان؛ در سالن ورزشی باران شرکت آبفا، با حضور برجسته مدیران و کارشناسان نامی، پرده پایانی مسابقات فوتسال صنعت آب و برق استان اصفهان نقش بست. این مسابقات با عنوان جام شهدای غزه، در سایه همدلی و همبستگی عمیق کارکنان و مسئولان، به نمایشی دیدنی از رقابت و اخلاق ورزشی تبدیل شد. روز سه شنبه، با برگزاری دو دیدار حساس، فصل جدیدی در تاریخ صنعت آب و برق استان رقم خورد.

در دیدار رده بندی، در مصافی تماشایی بین دو تیم برق شهرستان اصفهان و نیروگاه شهید منتظری، تیم توزیع برق با تمرکز و تدبیر استراتژیک خود، موفق به کسب مقام سوم شد، درحالیکه تیم نیروگاه شهید منتظری، سزاوارانه، جایزه اخلاقی مسابقات را دریافت کرد. در ادامه، چشم‌انتظار دیدار نهایی فینال بودیم، که لحظاتی هیجان‌انگیز و پرتنش را برای تمامی حاضران به ارمغان آورد. با وجود غلبه و تسلط تیم شرکت توزیع برق استان در طول بازی و ایجاد فرصت‌های متعدد، با این حال مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید و در نهایت، تیم توزیع برق در ضربات پنالتی تن به شکست داد و به رتبه دوم دست یافت.

مدیرعامل و معاونین، با حمایت‌های بی‌دریغ خود، فضایی از همکاری و همراهی در میان همکاران و بازیکنان تیم شرکت توزیع برق استان اصفهان ایجاد کرده‌اند. از زحمات و مساعی تمامی کسانی که در برگزاری این دوره از مسابقات نقش داشتند، از جمله مهندسین بهمن زیاری، بهرامیان و آقایان خادم جعفری، قنبریان، ایجادی، ابراهیمیان و به ویژه اداره خدمات عمومی و دفتر روابط عمومی، قدردانی به عمل می‌آید.

این رقابت‌ها نمادی از اتحاد و تعالی در جامعه صنعتی ما هستند که نشان از تعهد و مشارکت کارکنان به افزایش بهزیستی و ارتقاء سطح سلامت شغلی می‌دهند. آن‌ها با نشاط و انگیزه‌ای که در این مسابقات به ویژه نمایان شد، بار دیگر تأکید کردند که ورزش، در کنار کار، رکنی جدایی‌ناپذیر از زندگی حرفه‌ای سالم کارکنان صنعت آب و برق است. این دوره از رقابت‌ها، فرصتی شد تا ضمن ادای احترام به یاد و خاطره شهدای غزه، شاهد تجلی روحیه همدلی و همکاری در بین همکاران باشیم.