شرکت آرتا صنعت سبلان

شرکت آرتا صنعت سبلان در زمینی به مساحت ۲۰۰۰۰ متر مربع و با زیر بنای ۱۴۰۰۰ متر احداث شده و با اشتغالزایی ۱۲۰ نفر به صورت مستقیم و حدودا ۴۰۰ نفر بصورت غیر مستقیم که در کارگاه های خانگی و کوچک وابسته بکار می باشند. همچنین این شرکت  دارای واحدهای تولیدی فنی از جمله واحد […]

شرکت آرتا صنعت سبلان در زمینی به مساحت ۲۰۰۰۰ متر مربع و با زیر بنای ۱۴۰۰۰ متر احداث شده و با اشتغالزایی ۱۲۰ نفر به صورت مستقیم و حدودا ۴۰۰ نفر بصورت غیر مستقیم که در کارگاه های خانگی و کوچک وابسته بکار می باشند.
همچنین این شرکت  دارای واحدهای تولیدی فنی از جمله واحد طراحی ، واحد تزریق پلاستیک ، واحد آبکاری ، واحد پرسکاری ، واحد رنگ کاری ، واحد تزریق دایکات ، واحد مونتاژ ، واحد کنترل و بسته بندی و واحد فروش بوده و یکی از بزرگترین واحد های طراح و تولید کننده قطعات الکتریکی ، روشنایی در سطح کشور می باشد.

شرکت آرتا صنعت سبلان  در راستای پاسخگویی هرچه بیشتر به نیاز مشتریان و با مدرنظر قراردادن کیفیت برتر و تنوع در تولید و با کمک مجرب ترین مهندسان ، متخصصان و ماشین آلات با تکنولوژی روز دنیا در حال فعالیت می باشد.
لذا در راستای تحقق اهداف از پیش تعیین شده که همانا کیفیت برتر و با تنوع هر چه بهتر و بیشتر محصولاتمان می باشد و کوشش بی وقفه و مداومی داشته ایم و مفتخریم که در حال حاضر توانسته ایم در ارائه محصولات از نظر کیفی و جلب رضایت مشتریان بسیار موفق عمل کنیم .

 

artamechanic.com

barghab.ir