شرکت آب خراسان جنوبی در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری حضور داشت

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی گفت: این استان دارای هشت سد مخزنی در حال بهره‌برداری است که ظرفیت خوبی در حوزه گردشگری محسوب می‌شود.

به گزارش برقاب : حضور شرکت آب خراسان جنوبی درهفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته .به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی، “عباس سارانی” افزود:  آب منطقه‌ای با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری و ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه منابع آبی استان به ویژه سدها درهفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری حضور دارد.

وی بیان کرد: با توجه به کویری بودن خراسان جنوبی وجود سدهای مخزنی قابلیت بسیار خوبی برای بهره‌گیری به منظور جذب گردشگر می باشد.

وی ادامه داد: حضور در نمایشگاه‌ها موجب توجه بیشتر به این منابع مهم گردشگری دراستان و همچنین استفاده از دستاوردها و تجربیات سایر استان‌ها برای توسعه این صنعت در استان ما می‌شود.

سارانی تصریح کرد: آب منطقه‌ای در کنار فرمانداری‌ها و سایر دستگاه‌های اجرایی خراسان‌جنوبی در پاویون خراسان جنوبی در این نمایشگاه حضور فعال خواهد داشت.

وی عنوان کرد: این نمایشگاه از ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه از ساعت ۸ تا ۱۵ میزبان متخصصان و مردم در سالن  ۳۸B محل دائمی نمایشگاه‌های تهران خواهد بود.