شروع عملیات جمع آوری فاضلاب مسکن مهر سده لنجان

عملیات شبکه جمع آوری فاضلاب مسکن مهر سده لنجان با مشارکت شهرداری و اداره مسکن و شهرسازی آغاز شد.

به گزارش برقآب، مدیرعامل آبفای استان اصفهان، حسین اکبریان، در حاشیه سفر شهرستانی کاروان دولت مردمی استان به شهرستان لنجان، مصوبات هجدهمین سفر شهرستانی را اعلام کرد. یکی از این مصوبات، عملیات شبکه جمع آوری فاضلاب مسکن مهر سده لنجان بوده است. طی چهار ماه عملیات اجرای جمع آوری فاضلاب ۸۰ واحد مسکن مهر لنجان به طول ۱۳۰۰ متر به پایان می‌رسد.

با توجه به توسعه شبکه فاضلاب در منطقه لنجان، حسین اکبریان اعلام کرد که حدود ۶۰۰ کیلومتر شبکه و خطوط انتقال فاضلاب در منطقه لنجان به متقاضیان واگذار و نصب شده است و بیش از ۳۵ هزار و ۶۰۰ انشعاب فاضلاب در این منطقه نصب شده است. در حال حاضر، حدود ۵۲ درصد مردم منطقه لنجان تحت پوشش خدمات شبکه فاضلاب قرار دارند و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و مشارکت سایر نهادها و دستگاه‌ها در توسعه تاسیسات فاضلاب، انتظار می‌رود مردم بیشتری از خدمات شبکه فاضلاب بهره‌مند شوند.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان با توجه به اهمیت بهره‌برداری بهتر و بیشتر مردم از خدمات آبفای استان و برخورداری از آب شرب سالم و بهداشتی و همچنین جمع آوری فاضلاب ، انتقال و تصفیه فاضلاب به صورت شبانه‌روزی، تاکید کرد که همه اقدامات لازم در راستای این اهداف در دستور کار فعالان صنعت آبفای استان قرار دارد. اجرای به موقع و دقیق پروژه‌های آب و فاضلاب در استان همواره از اولویت‌های این نهاد بوده و برای جهاد خدمت رسانی به مردم انجام می‌شود.