شبکه توزیع برق خراسان رضوی با روش ترموگرافی عیب یابی شد

مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: طرح شناسایی عیوب شبکه و تاسیسات توزیع برق خراسان رضوی با بهره گیری از دوربین ترموویژن در سطح شهرستانها انجام گرفت. به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق خراسان رضوی، سید جواد رضائی افزود: با توجه به اهمیت […]

مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: طرح شناسایی عیوب شبکه و تاسیسات توزیع برق خراسان رضوی با بهره گیری از دوربین ترموویژن در سطح شهرستانها انجام گرفت.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق خراسان رضوی، سید جواد رضائی افزود: با توجه به اهمیت برنامه نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه، امسال برنامه ریزی دقیق و منظمی در این خصوص نسبت به سالهای قبل در شرکت توزیع برق خراسان رضوی انجام گرفت که در این راستا برنامه ترموگرافی تاسیسات توزیع برق در همه شهرستانها با استفاده از دوربین ترموویژن اجرا گردید.

وی بیان کرد: بررسی ترموگرافی شبکه و تاسیسات توزیع برق خراسان رضوی در قالب دو مرحله اضطراری و عادی انجام گرفته که در مرحله اضطراری پستهای هوایی، زمینی و سرکابلها بررسی شد و در مرحله عادی نیز بررسی اتصالات در سکشنها و همچنین تجهیزات حفاظتی انجام خواهد گرفت.

مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: با توجه به محدودیت تعداد ترموویژن در خراسان رضوی مقرر شد شهرستانهای دارای ترموویژن همکاری لازم را با شهرستانهای مجاور فاقد این دستگاه داشته باشند که خوشبختانه این مساعدت باعث شد اجرای برنامه با کمترین انحراف انجام شود.

رضائی اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح عیب یابی شبکه برق در خراسان رضوی تاکنون تعداد هفت هزار و ۱۵۰ پست هوایی ، ۱۲۰ پست زمینی و هزار و ۸۳ سرکابل بررسی شد که عیوب آنها در نرم افزار وب پم ثبت و دستورکارها با اولویت برای رفع عیوب صادر شده است.