مدیر توزیع برق شهرستان دامغان:

شبکه فشار ضعیف سیمی شهر دیباج به کابل خودنگهدار تبدیل می شود

مدیر توزیع برق شهرستان دامغان، از اجرای طرح تبدیل شبکه فشارضعیف هوایی سیمی شهر دیباج به کابل خودنگهدار خبر داد.

سید محمدحسین ترابی با عنوان این که این طرح تا خاتمه شهریور ماه امسال اجرایی می شود بیان کرد: شبکه سیمی روستاهای دروار، معلمان و همچنین فاز ۲ و ۳ روستای جزن نیز به کابل خودنگهدار تبدیل می شود.

وی با اشاره به این که از آغاز سال جاری تا به حال، چهار هزار و ۴۰۰ متر شبکه سیم مسی در نقاط مختلف دامغان اصلاح و به کابل خودنگهدار تبدیل شده گفت: احداث یک هزار و ۸۰۰ متر شبکه توزیع برق، نصب پنج ایستگاه هوایی جهت تغذیه برق مشترکان و بهسازی پنج هزار و ۵۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط، از جمله اقدامات این مدیریت در عرصه خدمت رسانی است.

ترابی یادآور شد: در حوزه هوشمندسازی، در سه ماهه اول امسال، ۱۲۰ دستگاه کنتور ویژه مشترکان پرمصرف نصب شده و در سطح شهرستان، یک هزار و ۱۱۱ دستگاه کنتور هوشمند طرح فهام نصب شده است.

وی با اظهار این که در طی مدت یادشده، ۷۰ پروژه عمرانی برق رسانی در سطح شهرستان به اجرا درآمده تصریح کرد: ۳۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری برای این تعداد پروژه، صورت پذیرفته است.

وی همچنین به اجرای برنامه های گذر از پیک بار تابستان اشاره نمود و افزود: طبق تفاهم نامه انجام شده با مشترکان صنعتی، کشاورزی، اداری، دیزل ژنراتور و جایگاه سی ان جی، ۳۴۵ مشترک آماده همکاری در برنامه اوج بار تابستان هستند.