شبکه فشار ضعیف سیمی روستای قلعه شوکت شاهرود بهسازی شد

 عملیات اصلاح و بهینه سازی شبکه فشار ضعیف هوایی سیمی روستای قلعه شوکت شهرستان شاهرود در قالب رزمایش خدمت متعالی اجرایی شد.

مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود با عنوان این مطلب گفت: با اجرای این پروژه، یک هزار و ۹۰۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی روستای مورد اشاره به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

 جمال فرخ زاده افزود: رفع ۱۴ مورد کانون های خطر شناسایی شده در شبکه و رفع شش مورد حریم شبکه های توزیع برق، تعویض کابل سرویس و اصلاح انشعاب ۱۵ مشترک برق، بهسازی ولتاژ و تعادل

بار به تعداد ۲۸ مورد، جابه جایی و نصب ۱۰ اصله پایه برق و سه مورد شاخه زنی و برداشتن مانع از روی شبکه، به عنوان مهم ترین اقداماتی است که در این رزمایش به اجرا درآمده است.

 وی اضافه کرد: کلیه اقدامات ذکر شده ظرف پنج ساعت و با حضور ۴۸ نفر نیروهای عملیاتی و حجم کار ۲۴۰ نفر ساعت به انجام رسیده است.

 وی تصریح کرد: افزایش قابلیت اطمینان خطوط برق رسانی، پیشگیری از سرقت شبکه، جابه جایی پایه از معبر و رفع کانون های خطر، بهسازی محدوده تغذیه فیدرهای فشار ضعیف و تعدیل بار آنها، اصلاح

اتصالات سُست در شبکه فشار ضعیف، کاهش خاموشی های شبکه و افزایش رضایتمندی مشترکان، به عنوان اهم اهداف این مانور به شمار می رود.