شبکه توزیع برق تفرش کابلی شد

مدير توزيع برق شهرستان تفرش از کابلی شدن شبکه توزیع برق این شهرستان خبرداد.

اسماعیل دارابی  بابیان اینکه ۱۳۰کیلومتر شبکه سیمی توزیع برق در تفرش به کابل خودنگهدار تبدیل شده و به عنوان دومین شهر کابلی استان شناخته شده است،افزود: ارتقای مبلمان شهری، جمع‌آوری برق‌های غیر مجاز و عدم امکان سرقت انرژی از شبکه، جابجایی پایه ها از وسط معبر ،کمک به محیط زیست و درختان و پایداری  شبکه در مواقع باد وطوفان از مزایای تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار است.

وی گفت:اصلاح و بهینه پست هوایی و شبکه فشار متوسط و ضعیف و روشنایی معابر ۱۳ روستای شهرستان تفرش، تامین برق روستای لالائین از توابع شهرستان تفرش،تامین برق ۴ ایستگاه پمپاژ آب در روستای هفتیان، جفتان ، قرلجه و نقوسان که در مسیر آبرسانی چشمه آب هفتیان به شهر تفرش از جمله اقدامات انجام شده طی سال گذشته تاکنون بوده است.

مدیر توزیع برق شهرستان تفرش ،تعمیر ۲۵کیلومتر شبکه فشار متوسط،نصب ۱۰۶ دستگاه کات اوت،تعویض ۹۷ مقره، سرویس حدود ۲۰۰۰ دستگاه چراغ معابری،تعمیر ۷۰پست و اصلاح ۸۰۱متر کابل انشعاب شبکه فشار ضعیف را از دیگر اقدامات برشمرد.

وی بابیان اینکه شهرستان تفرش دارای بیش از ۲۲هزارمشترک برق است ،افزود:  ۴۱۶انشعاب جهت تامین برق مشترکین جدید از ابتدای سال گذشته تاکنون به متقاضیان واگذار شده است.