شبکه برق تهران پایدار است

همزمان با برپایی مراسم باشکوه چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از حضور بیش از دویست گروه و هشتصد نیروی عملیاتی این شرکت به منظور پشتیبانی و نظارت بر تامین برق این مراسم خبر داد و گفت: شبکه برق پایتخت ایمن، پایدار و تحت نظارت لحظه ای است.

به گزارش برقاب : شبکه برق تهران پایدار است /پشتیبانی ۲۰۰ گروه عملیاتی برق پایتخت از برگزاری مراسم ۲۲ بهمن . “کامبیز ناظریان” مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران  در خصوص این جمله که  شبکه برق تهران پایدار است گفت: علاوه بر تامین برق جایگاه اصلی مراسم، انشعابات مورد نیاز تمامی بخش‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی، فرهنگی و خبری به بهترین شکل ممکن، تامین شده و با تمهیدات در نظرگرفته شده تمامی بخش‌های شبکه برق در محدوده اجرای مراسم و خیابان‌های اطراف در برابر مخاطرات احتمالی ناشی از تراکم جمعیت، ایمن‌سازی شده و بیش از هشتصد نیروی عملیاتی، متخصص، مدیریتی و پشتیبانی این شرکت در قالب دویست گروه به منظور پشتیبانی و نظارت بر تامین برق موردنیاز مراسم در طول مسیر حضور دارند.
وی خاطرنشان کرد: با تامین تجهیزات و نفرات موردنیاز، از شب پیش از مراسم، بالغ بر ۱۰۰۰ غرفه و مراکز ارتباط زنده برون مرزی و داخلی در مسیر راهپیمایی، برق رسانی شده است.
مدیرعامل توزیع برق پایتخت با حضور در مرکز کنترل و دیسپاچینگ حوزه ستاد راهبردی این شرکت با ارزیابی اقدامات انجام شده از همکاران خود به پاس تلاش‌های شبانه‌روزی انجام شده ظرف دوماه گذشته به منظور تامین برق این مراسم تقدیر و خاطرنشان کرد: هم اکنون تمامی مدیران مرتبط با حضور در محل کار خود در حال رصد و نظارت لحظه‌ای بر وضعیت شبکه برق هستند تا کوچک ترین اختلالی در ارائه خدمات به مشترکان ایجاد نشود.
وی افزود: پایگاه و میز ارتباطات مردمی این شرکت نیز با حضور مسئولان و کارشناسان بخش‌های مختلف، در محل برپایی مراسم، مستقر و در حال خدمت رسانی به شهروندان تهرانی است.
ناظریان همچنین با اشاره به حضور کارکنان انقلابی، متعهد و پرتلاش این شرکت در این مراسم و تجدید پیمان با آرمان های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری مدظله العالی گفت: به منظور کسب اطمینان از برگزاری هرچه باشکوه تر چهل و پنجمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران؛ از دو ماه گذشته با تشکیل کمیته‌های تخصصی و برگزاری نشست‌های متعدد هماهنگی با تمامی‌دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌های مرتبط و برنامه ریزی به منظور اجرای تمهیدات لازم در حوزه های فنی، فرهنگی، اطلاع رسانی و امنیتی انجام شده و با اجرای طرح پاک در تمامی مسیرهای راهپیمایی و خیابان‌های اطراف، این اطمینان حاصل شده است تا کوچک‌ترین حادثه‌ای در حوزه برق برای شهروندان ایجاد نشود.
“ناظریان” خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی این شرکت نیز با ناوگان خودرویی و موتوری مجهز و همچنین در اختیار داشتن تجهیزات برق‌رسانی اضطراری در تمامی طول مسیر راهپیمایی مستقر هستند تا در صورت بروز هرگونه اختلال احتمالی در برق رسانی در کوتاه ترین زمان نسبت به رفع نقص اقدام کنند.
وی تصریح کرد: علاوه بر تلاش نیروهای فنی در حوزه‌های ستادی و کلیه مناطق و به ویژه برق رودکی، فارابی، دانشگاه، سهروردی، مولوی، فردوسی و بوعلی،  همزمان کارکنان حراست و امور محرمانه و پایگاه بسیج این شرکت نیز وظیفه حفاظت شبانه‌روزی از تاسیسات و تجهیزات شبکه را با همکاری دستگاه‌های امنیتی و انتظامی بر عهده دارند.