مدیرعامل شرکت توزیع برق سمنان:

شبکه برق استان پایدار و خسارات ناشی از وقوع سیل برطرف شده است

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان اعلام کرد: خسارات وارد شده به قسمت هایی از تاسیسات توزیع برق دو شهرستان برطرف و شبکه برق استان پایدار است.

سید محمد حسینی نژاد گفت: پس از پیش بینی و اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر وضعیت قرمز، بلافاصله جلسه کمیته مدیریت بحران در این شرکت با حضور اعضا و مدیران توزیع برق شهرستان های استان تشکیل و هماهنگی لازم مبنی بر آمادگی صددرصدی کلیه واحدها برای رفع خسارات احتمالی ناشی از طوفان و سیلاب به عمل آمده است.

وی تصریح کرد: با وقوع سیل چند روز گذشته در برخی مناطق، به ویژه منطقه غرب استان، خسارت هایی به شبکه و تجهیزات برقی وارد آمده که با حضور به موقع اکیپ های اجرایی این شرکت، مشکلات حادث شده برطرف گردیده و شبکه به حالت اولیه درآمده است.

وی با اشاره به این که خسارات وارده به شبکه توزیع برق، مربوط به تجهیزات برق رسانی “روستای بهورد، قسمتی از شهرک صنعتی و محدوده شهرک مسکونی راه آهن گرمسار” و همچنین “روستای امامزاده ذوالفقار و برخی مناطق شهر آرادان” است یادآور شد: شکستگی ۱۸ اصله پایه برق، یک هزار و ۴۰۰ متر سیم پارگی و خسارت به تجهیزات شبکه شامل دو مورد آسیب دیدگی سکسیونر گازی، مفصل، سرکابل، کات اوت فیوز و یک دستگاه پست کامپکت است.

حسینی نژاد خاطرنشان کرد: خسارت وارده به شبکه و تاسیسات توزیع برق اشاره شده، مبلغ ۹ میلیارد و ۱۵۱ میلیون ریال برآورد می شود.