​اصلاح و بهسازی شبکه‌های توزیع برق ۲روستای شهرستان ایجرود

مدیر توزیع برق شهرستان ایجرود از اصلاح و بهسازی شبکه‌های توزیع برق روستاهای ملاپیری و قره‌بلاغ این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برقاب؛ به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان ​شبکه‌های توزیع برق ۲روستای شهرستان ایجرود ​اصلاح و بهسازی شد.

داود احمدی مدیر توزیع برق شهرستان ایجرود نقیب با اشاره به‌اینکه به سبب صعب‌العبور بودن در فصل زمستان و برف‌گیری و بادخیزی این منطقه پروژه‌های ​اصلاح و بهسازی شبکه‌های توزیع برق این روستاها در ۲مرحله اجرا شد گفت: ارائه برق پایدار به مشترکان مهمترین‌ رویکرد شرکت توزیع است و با توجه به در پیش بودن زمستان پروژه ​اصلاح و بهسازی روستاهای ملاپیری و قره‌بلاغ شهرستان ایجرود و پیشگیری از ایجاد خاموشی اجرا شد.

احمدی نقیب افزود: در این پروژه با حضور ۳۱ اکیپ عملیاتی و اجرای مدیریت توزیع برق شهرستان ایجرود، بیش از ۱۳ کیلومتر از شبکه‌های توزیع برق روستاهای ملاپیری و قره‌بلاغ شهرستان ایجرود اصلاح و بهسازی شد.

مدیر توزیع برق شهرستان ایجرود با اشاره به این‌که در اجرای این پروژه‌ها فرماندار ایجرود، بخشدار مرکزی ایجرود، فرمانده سپاه ناحیه ایجرود و همچنین نیروهای انتظامی، امدادی و آتش‌نشانی حضور داشتند اضافه کرد: در پروژه اصلاح و بهسازی شبکه‌های توزیع برق روستاهای ملاپیری و قره‌بلاغ تعداد ۲۰۰ مقره کششی تعویض شد و همچنین ۸ مورد شلی شبکه رفع و ۲ مورد کجی پایه تیر نیز اصلاح شد.