شبکه‌ی فشار ضعیف روستای تاریخی کندوان و کهنمو اصلاح شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: شبکه‌ی فشار ضعیف روستاهای تاریخی کندوان و کهنمو به طول 2300 متر با اعتباري بالغ بر 2500 ميليون ريال به مرحله بهره‌برداري رسيد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، عباس حسامی در تشریح این خبر افزود: با تلاش همکاران مدیریت برق شهرستان اسکو و مساعدت دفتر کنترل برنامه و پروژه، اصلاح شبکه‌ی فشار ضعیف روستای کندوان به طول ۹۰۰متر با اعتباری بالغ بر ۱۲۲۰ میلیون ریال به مرحله بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: طی این پروژه علاوه بر تقویت شبکه‌ی فشار ضعیف و اصلاح افت ولتاژ، تعداد ۸ مورد از حریم‌های خطرناک شبکه برطرف و ۴ اصله تیر چوبی پوسیده در معرض سقوط نیز تعویض شد.

حسامی همچنین از اصلاح شبکه برق روستای کهنمو از توابع شهرستان اسکو خبرداد و یادآور شد: پروژه‌ی اصلاح شبکه‌ی فشار ضعیف روستا کهنمو به طول ۱۴۰۰ متر با اعتباری بالغ بر۱۲۸۰ میلیون ریال به مرحله‌ی بهره‌برداری رسید.

این گزارش حاکی است این پروژه‌ها جهت تقویت ولتاژ مشترکین و رفع کانون‌های خطر اجرایی شد. بر این اساس۹۰۰ متر از شبکه فشارضعیف روستای کندوان و ۱۴۰۰ متر از شبکه روستای کهنمو به صورت کامل اصلاح و ۲۴ مورد اصلاح کانون خطر و رفع حریم فشارضعیف نیز توسط همکاران صورت پذیرفت.