شانزدهمین جشنواره قرآنی وزارت نیرو برگزار شد.

مرحله کشوری شانزدهمین جشنواره قرآن و نماز وزارت نیرو ویژه فرزندان همکاران در چهار رشـته قرائت، تحقیق، حفظ، مفاهیم و نماز برگزار شد. به‌ گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، این مرحله، در دو مقطع سنی ویژه پسران و دختران در روزهای سه شنبه مـورخ ۲۳ و چهارشنبه ۲۴ شهریورماه ۱۴۰۰ به‌صورت غیرحضوری برگزار شد. […]

مرحله کشوری شانزدهمین جشنواره قرآن و نماز وزارت نیرو ویژه فرزندان همکاران در چهار رشـته قرائت، تحقیق، حفظ، مفاهیم و نماز برگزار شد.

به‌ گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، این مرحله، در دو مقطع سنی ویژه پسران و دختران در روزهای سه شنبه مـورخ ۲۳ و چهارشنبه ۲۴ شهریورماه ۱۴۰۰ به‌صورت غیرحضوری برگزار شد.
از ویژگی‌های این دوره از مسابقات، حفظ آیات کاربردی قرآن کریم برای فرزندان و اسـتفاده ازکتاب‌های مفیدی در رشته مفاهیم (تفسیر سوره محمد (ص) و تفسیر سوره یس تالیف حجه الاسـلام و المسلمین قرائتی)، در رشته نماز کتاب ۸ گام تا حضور قلب و ۱۱۴ نکته درباره نماز است که راه یافتگان به مرحله کشوری این دو رشته از طریق سایت مرکز آموزش‌های تخصصی وزارت نیـرو مرکز گیلان بـه شکل آزمون الکترونیک با یکدیگر به رقایت پرداختند.
بر این اساس، مرحله نهایی رشته‌های حفظ و قرائت تحقیق و اذان ( پسران و دختران ) این مسابقات به‌صورت متمرکز و توسط امور فرهنگی وزارت نیرو در ساختمان ستادی وزارتخانه با حضور اساتید مطرح و برجسته قرآنی از جمله استاد “بهروز یاریگل”، استاد “محسن یار احمدی”، استاد “مهدی عباسی” و اساتید خانم شامل: اسـتاد خانم الماسی، خانم آقایی و خانم قهرودی که از طریق ویدئوکنفرانس برگزار شد.
این گزارش می‌افزاید، در مرحله کشوری این مسابقات تعداد ۵۰۰ نفر از فرزندان پرسنل صنعت آب و برق با هم به رقابت پرداختند که ۴۸ نفر به‌عنوان برگزیدگان اول تا سوم رشته‌ها انتخاب و معرفی شدند.