به منظور پاسخگویی برخط انجام شد؛

سید محمد حسینی نژاد در سامانه سامد حضور یافت

به منظور پاسخگویی برخط به تماسهای مردمی و رسیدگی به مسائل و مشکلات متقاضیان و مشترکان برق، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت "سامد" حضور یافت.

به گزارش برقآب، به منظور پاسخگویی برخط به تماسهای مردمی و رسیدگی به مسائل و مشکلات متقاضیان و مشترکان برق، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان ،آقای سید محمد حسینی نژاد ،در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت “سامد” حضور یافت.

 سرپرست روابط عمومی شرکت توزیع برق استان سمنان با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای نظامنامه مدیریت ارتباط مردمی در بستر سامد و هماهنگی دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان، اولین برنامه ارتباط مردمی مدیرعامل شرکت در سال ۱۴۰۲، در زمینه پاسخگویی به مطالبات مردمی در حوزه برق از طریق شماره تلفن ۱۱۱، در مرکز سامد انجام شد.

مهدی زمانی با اشاره به این که این برنامه از ساعت ۹ تا ۱۰ صبح و به مدت یک ساعت در مرکز سامد به اجرا درآمد گفت: از شهرستان های سمنان، شاهرود و مهدیشهر به ترتیب ۳ ، ۱ و ۱ تماس تلفنی از سوی متقاضیان و مشترکان برق با شماره ۱۱۱ برقرار شده است.

وی با عنوان این که از مجموع پنج نفر تماس گیرنده، هشت موضوع مطرح گردیده و جوابیه لازم از سوی سید محمد حسینی نژاد ارائه شده است.