با حضور نمایندگان مراکز دانشگاهی؛

سومین نشست تخصصی جشنواره فن بازار در شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی برگزار شد

 سومین نشست تخصصی هماهنگی جشنواره فن بازار با حضور نمایندگان و معاونان علمی و پژوهشی دانشگاه های استان در شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی؛ قائم مقام این شرکت در این نشست با بیان این که فن‌ بازار یک بنگاه معاملات فناوری است که با ایفای نقش واسطه اطلاعاتی و حقوقی، وظیفه نزدیک کردن طرف‌های «عرضه» و «تقاضا» در حوزه فناوری و محصولات پیشرفته را بر عهده دارد، افزود: شناسایی و ارائه فرصت های سرمایه گذاری در حوزه فناوری، جلب سرمایه گذاران و تجاری سازی، از نقش های اساسی در فن بازارها است.

مهندس “مجید زاهدی نیا” با اشاره به این که در همین راستا نخستین جشنواره سراسری فن بازار کشور میزبانی وزارت نیرو در اواخر آبان ماه جاری برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی و فناوری توسط اساتید برجسته دانشگاه ها و هم چنین متخصصیان صنعت برق و مکانیک استان، در راستای جهت دهی به فعالیت های پژوهشی و فناوری در این نمایشگاه ارائه خواهد شد.

وی به اهداف جشنواره فن بازار صنعت برق کشور اشاره کرد و گفت: شناسایی و معرفی شرکت های دانش بنیان، ارائه محصولات، نیازهای فناوری در بخش های دولتی و بخش خصوصی و غیره از مهم ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در پایان به مزایای حضور در این جشنواره پرداخت و تاکید کرد: تسهیل گری ارتباط دوسویه و شبکه سازی فناوری، اطلاع از نیازها و چالش های واقعی در عرضه و تقاضا، بهره مند شدن از حمایت های در نظر گرفته شده و غیره از ویژگی های حضور در این جشنواره است.

شایان ذکر است در پایان این نشست کارکنان شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی با نمایندگان مراکز علمی و دانشگاهی استان به تبادل نظر در خصوص حضور پررنگ استان در این نمایشگاه پرداختند.