معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای اصفهان:

سه طرح نوآورانه در بخش آب در رویداد تانا اصفهان برگزیده شد

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: در رویداد توسعه و ارتقا زیست‌بوم استان‌ها «تانا» سه طرح نوآورانه در بخش آب برگزیده شد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان، مهندس فرزاد خدیوپور با اعلام این خبر اظهار داشت: در اختتامیه رویداد توسعه و ارتقا زیست بوم استان‌ها«تانا» در اصفهان ۹ طرح نوآورانه برگزیده شدند.

خدیوپور تصریح کرد: فراخوان این رویداد با محوریت بررسی چالش‌ها و نیازهای اساسی استان اصفهان در سه شاخص آب، محیط‌زیست و امنیت غذایی مطرح شد.

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای اصفهان با بیان این که شرکت آب منطقه‌ای اصفهان به عنوان حامی و همکار در این رویداد حضور داشت، خاطر نشان کرد: از مجموع ۵۶ ایده نوآورانه، ۱۲ طرح نوآورانه در حوزه آب به دبیرخانه این رویداد ارسال شد که از میان آنها سه ایده برتر برگزیده شد.

وی افزود: در حوزه آب؛ حسین فرهادیان نفر اول با طرح « استفاده از پکیج‌های نوین تصفیه فاضلاب نیلفام»، سالار درافشان نفر دوم  با طرح « حذف آلاینده آب با کشت شور پسند سالیکورنیا»، علی شاکر نفر سوم با طرح «تولید منعقد کننده پلیمری با کارایی بالا جهت تصفیه آب و پساب» منتخب شدند.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان اختتامیه رویداد توسعه و ارتقا زیست بوم استان‌ها(تانا) پنج‌شنبه ۸دی ماه سال جاری به میزبانی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار شد.

در این رویداد مجموعا ۵۶ ایده نوآورانه به دبیرخانه تانا ارسال شد که ۲۶ طرح در حوزه امنیت غذایی، ۱۸ طرح در حوزه محیط زیست و ۱۲ طرح در حوزه آب است و از میان آنها ۱۸ ایده مُنتخب در مراسم پایانی معرفی و در هر بخش، سه ایده برتر برگزیده شد.

ایده‌های برگزیده علاوه بر دریافت جوایز نقدی جهت پذیرش در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و ارتباط با سرمایه‌گذاران، شرکت‌های دانش‌بنیان و منابع مرتبط نیز معرفی می‌شوند. رتبه اول این رویداد مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال، رتبه دوم ۱۵۰ میلیون ریال و رتبه سوم ۱۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی دریافت کردند.