سقایی از شریف ترین شغل های کارگری است که خداوند به ما توفیق آن را داده است

مدیریت عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد در مراسم گرامیداشت روزکار و کارگر و در جمع کارگران نمونه این شرکت اظهار کرد: سقایی و خدمتگزاری در عرصه آبرسانی از شریف ترین شغل های کارگری است که خداوند توفیق آن را به ما عطا کرده است.

مدیریت عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد در مراسم گرامیداشت روزکار و کارگر و در جمع کارگران نمونه این شرکت اظهار کرد: سقایی و خدمتگزاری در عرصه آبرسانی از شریف ترین شغل های کارگری است که خداوند توفیق آن را به ما عطا کرده است.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی آبفا مشهد مهندس حسین اسماعیلیان در این مراسم با تبریک روزجهانی کار وکارگر و نیز هفته بزرگداشت مقام معلم افزود: بزرگترین افتخار من وجود همکاران متعهد، خلاق و پرتلاشی است که با همت و سخت کوشی شبانه روزی آنها نهاآنها طی سال های گذشته تا کنون توانسته ایم از شرایط سخت بحران ها و تنش های آبی به سلامت عبور کنیم.

وی ادامه داد: ویژگی مهم دیگری که نیروهای این شرکت را متمایز می کند روحیه کارگروهی و تیمی با احساس همدلی و همکاری دلسوزانه است که باعث شده خدمات رسانی به نحو شایسته ای به انجام برسد؛ چنانکه دریافت رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی نمونه بارزی از ماحصل خدمات ارزنده نیروهای خدوم این شرکت در عرصه آبرسانی به مجاورین و زائرین است.

مهندس اسماعیلیان با اشاره به برگزاری چهارمین دوره شورای اسلامی کار دردوران مدیریت خود و با تقدیر از عملکرد مثبت این شورا گفت: شورای اسلامی کار به عنوان یک بازوی قدرتمند در کنار مدیریت ارشد جهت انتقال مسائل کارگری به مدیریت و انعکاس آن به سمت جامعه کارگران به شکل مطلوب و با کمترین مشکل، وظایف خود را ایفا نموده است.

وی در این مراسم که همسران همکاران نمونه شرکت نیز حضور داشتند با قدردانی از همسران این همکاران بیان نمود: همسران همکاران نمونه در واقع نمونه تر هستند و اینکه همکار این شرکت توانسته به عنوان کارگر نمونه شناخته شود مرهون همکاری تمام وقت همسران و همراهی آنها بوده که شرایطی را فراهم کرده اند تا همکار به صورت تمام وقت در اختیارشرکت باشد.

مدیرعامل شرکت با بیان ۷۰ درصد کاهش بارندگی و به تبع آن کاهش شدید و بی سابقه حجم ذخایر آب سدها ابراز داشت: با هدف مدیریت بحران و با تلاش شبانه روزی و برنامه ریزی های انجام شده امیدواریم که با عنایت خداوند متعال و بارش رحمت الهی بتوانیم با کمترین تنش از تابستان سال جاری گذر کنیم که در این راستا خانواده بزرگ صنعت آب و فاضلاب، تاثیر به سزایی در امر آگاه سازی وضعیت منابع آبی و فرهنگ سازی ضرورت بیش از پیش رعایت مدیریت مصرف دارند.

شایان ذکر است در مراسم روز بزرگداشت کارو کارگر از خدمات ارزنده حجت الاسلام سیداصغرعلوی در طول دوران مسئولیت کاری ایشان به عنوان مشاورفرهنگی تقدیر و از کارگران نمونه شرکت آب و فاضلاب مشهد با اهدای لوح قدردانی شد.