سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی منصوب شد

مهندس رضا نعیمی بعنوان سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی، آئین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، امروز ۱۶ فروردین سال جاری، به صورت ویدئو کنفرانس با حضور مهندس مسعود خشایی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، مدیران صنعت آب و برق استان و جمعی از پرسنل آبفای استان برگزار شد.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در این مراسم گفت: در بودجه ۱۴۰۱ اعتبارات خوبی برای شهر‌ها و روستا‌های این استان لحاظ شده و در قالب طرح محرومیت زدایی اعتبارات مناسبی تزریق خواهد شد.

در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات ارزنده مهندس غلامحسین ساقی، مهندس رضا نعیمی به عنوان سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی منصوب و حکم وی از سوی مهندس جعفری رئیس مجمع عمومی و مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور ابلاغ شد.

خاطر نشان می شود مهندس رضا نعیمی پیش از این در پست‌های مدیریتی، چون مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بجنورد، معاونت حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای، سرپرست شرکت آب منطقه ای در ۲ مقطع و عضو هیات مدیره و قائم مقام شرکت آب منطقه ای استان مشغول به خدمت بوده است.