سرپرست دفتر نظارت بردرآمد و وصول مطالباب مشخص شد
انتصاب سرپرست دفتر نظارت بردرآمد وصول مطالبات و مشاور مدیرعامل شرکت آبفای استان اردبیل.
به گزارش برقآب طی حکمی از سوی مهندس علیرضانعمت سلطانی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل،مهندس سیامک هاشمی به عنوان سرپرست دفتر نظارت بردرآمد و وصول مطالبات و مشاور مدیرعامل دربهبود و افزایش درآمد شرکت منصوب شد.
ازجمله وظایف این دفتر میتوان به :
- پیگیری وصول مطالبات سازمان ناشی از واگذاری بنگاهها.
- ثبت و نگهداری وضعیت اقساط خریداران از طریق تهیه بانک اطلاعاتی مربوطه، محاسبه وجه التزام و تاخیر در تادیه اقساط و پیگیری وصول آن
- انجام امور مربوط به اختتام کلیه قراردادهای واگذاری اعم از بررسی و آزادسازی سهام و تسویه حساب با خریداران.
- پیگیری وصول سود سهام عدالت پس از برگزاری مجامع شرکتهای سرمایهپذیر سهام عدالت و اعلام میزان مطالبات سازمان.
- نظارت از طریق انجام بازرسی ویژه از عملکرد شرکتهای واگذار شده و خریداران آنها از طریق اعزام بازرسان ویژه سازمان در شرکتهای مذکور و اخذ و ارائه گزارش واصله به مراجع ذی ربط.
- نظارت بر اجرای تعهدات خاص قراردادی خریداران در انواع واگذاریهای بلوکی سهام و انعکاس به موقع هر گونه تخلف.
- بررسی و صدور مجوزهای درخواستی بنگاههای واگذار شده شامل اخذ تسهیلات بانکی، خرید و فروش داراییها، توثیق و ترهین و اجاره اموال، تغییرات سرمایه و اساسنامه و اجازه ثبت صورتجلسات مربوطه.
- بررسی مسائل و مشکلات پیش روی شرکتهای واگذار شده و ارائه راهکارهای لازم و همکاری با خریداران شرکتهای مذکور برای رفع این مشکلات.
- بررسی و پیشنهاد اعمال تشویقها و تخفیفها مطابق قوانین و مقررات مربوطه در راستای ترغیب و حمایت از بخش خصوصی.
- انجام سایر وظایف در راستای قوانین و مقررات نظیر (برنامههای تحول اداری، سند راهبردی، برنامههای عملیاتی و تکمیل نظام جامع آماری سازمان خصوصی سازی) و یا امور ارجاعی از سوی مقام صلاحیتدار حسب مورد.
اشاره نمود.
ارسال دیدگاه