سرپرست جدید مدیریت توزیع برق شهرستان سرخه معرفی شد

در آئینی با حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان، سرپرست جدید مدیریت توزیع برق شهرستان سرخه معرفی شد.

سیدمحمد حسینی نژاد، مدیرعامل شرکت در این آئین، خدمت به مردم را نوعی عبادت برشمرد و گفت: عرصه خدمت رسانی توفیقی است که نصیب خدمتگزاران می شود و در زمان مسئولیت باید قدر فرصت ها را بدانیم و صادقانه و خالصانه خدمت کنیم.

وی با اشاره به این که ارائه خدمت به هنگام و به موقع به متقاضیان و مشترکان برق، همواره می باید در سرلوحه امور قرار داده باشد افزود: ارتباط شایسته با مسئولین و مدیران ادارات، نکته مهم دیگری است که باید در عرصه تعاملات فی مابین مدنظر باشد تا در امور جاری تسهیل سازی شود.

وی تصریح کرد: اقناع سازی مراجعان بامنطق و خوشرویی و سعه صدر، از نکات مهمی است که در عرصه خدمتگزاری بایست مورد اهتمام واقع شده و تکریم مردم یک ضرورت به شمار می رود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان از تلاش و زحمات “مهدی پاک طینت”، در طی تصدی مسئولیت سرپرستی مدیریت توزیع برق شهرستان سرخه قدردانی به عمل آورد و اضافه کرد: تعامل شایسته با مسئولان، ارائه خدمات سریع به مراجعان و اجرای مناسب پروژه های زیرساختی و اصلاح و بهینه سازی شبکه و تاسیسات توزیع برق به نحوی شایسته و در خورِ تحسین صورت گرفته و انتظار است این موارد همچنان تداوم داشته باشد.

همچنین در ادامه این آئین، “سعید ادب” ، به عنوان سرپرست جدید مدیریت توزیع برق شهرستان سرخه معرفی شد.