سرپرست آب و فاضلاب پارسیان معرفی شد

در مراسمی با حضور فرماندار پارسیان و معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب هرمزگان سرپرست جدید امور آب و فاضلاب پارسیان معرفی شد.

به گزارش برقآب در این مراسم از تلاش های حسن قاسم پور قدردانی و حمیدرضا صدیقی به عنوان سرپرست جدید امور آب و فاضلاب شهرستان پارسیان معرفی شد.

عبدالحمید جابری معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در این مراسم با قدردانی از تلاش های چند ساله قاسم پور ابراز امیدواری کرد: در دوره مدیریت جدید بتوان به شاخص های پیش بینی شده دست یافت.

وی با بیان اینکه صدیقی دارای تجربه زیادی در حوزه بهره برداری آب است، گفت: سرپرست جدید امور آبفای پارسیان فردی دغدغه مند است و با پشتکاری که دارد شاهد روزهای خوبی در این مجموعه خواهیم بود.

معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با اشاره به شرایط آب و هوایی هرمزگان افزود: هر چه به روزهای پایانی سال و آغاز سال نزدیک می شویم میزان مصرف آب نیز افزایش می یابد که مدیریت توزیع یکی از مسائلی است که باید مورد توجه مدیریت جدید باشد.

گفتنی است، در پایان این مراسم ضمن قدردانی از حسن قاسم پور مدیر سابق آب و فاضلاب پارسیان، حمیدرضا صدیقی به عنوان سرپرست جدید امور آب و فاضلاب پارسیان معرفی شد.