در دیدار مدیرعامل توزیع برق استان سمنان با نماینده مردم مطرح شد:

سرمایه‌گذاری ۳۸۰ میلیارد ریالی در تاسیسات صنعت توزیع برق شهرستان های گرمسار و آرادان

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان با نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

 سیدمحمدحسینی نژاد با عنوان این که ۸۷ درصد مصرف انرژی شهرستان های گرمسار و آرادان ، صرف بخش صنعت می‌شود گفت: ۱۲.۴ درصد بار مصرفی این دو شهرستان به بخش کشاورزی اختصاص دارد.

 وی با اشاره به این که استان سمنان دارای کمترین میزان تلفات شبکه های توزیع برق است افزود: سرقت شبکه و تاسیسات توزیع برق، یکی از چالش‌های مهم این شرکت است و امیدواریم با اجرای اقدامات پیشگیرانه و همکاری عوامل انتظامی و قضایی، در این بخش بتوانیم بر مشکلات موجود فائق شویم.

 وی تصریح کرد: در راستای اجرای پروژه های عمرانی برق رسانی در شهرستان های گرمسار و آرادان، از آغاز امسال تا به حال، مبلغ ۳۸۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صورت پذیرفته است.

حسینی نژاد با بیان این که تعامل با مشترکان به ویژه اشتراک های صنعتی، به عنوان یک اولویت کاری این شرکت است یادآور شد: با توجه به بدهی مشترکان برق به ویژه در بخش تعرفه صنعتی، نیاز است همکاری مناسب‌تری با این شرکت صورت گرفته تا بتوانیم به تعهدات خود در قبال مشترکان بموقع عمل نماییم.

 در ادامه نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، ضمن اظهار رضایت از عملکرد شرکت توزیع برق استان در عرصه خدمت رسانی بیان کرد: در زمینه رمزارزهای غیرمجاز، به هیچ وجه اغماضی نشود و نسبت به بازرسی مستمر و جمع‌آوری بیت کوین های غیرمجاز اقدام لازم به عمل آید.

 اردشیر مطهری با اظهار این که بخش انرژی های تجدیدپذیر، یکی از موضوعات بسیار مهم در زمینه تولید برق محسوب می‌شود تصریح کرد: در این زمینه می‌بایست تسهیل سازی نموده و سرمایه‌گذارانی که اعلام آمادگی می نمایند، حمایت‌های لازم را تا حصول نتیجه به عمل آورد.