دادگستری شهرستان عنبرآباد:

سارقین کابل های برق نقره داغ شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد گفت: سارقین تاسیسات عمومی شهرستان عنبرآباد هر کدام به ۱۵ سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شدند.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد گفت: سارقین کابل و تاسیسات عمومی شهرستان عنبرآباد هر کدام به ۱۵ سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شدند.

 

هشدار جدی مدعی العموم به سارقان ؛

با توجه به گرمی هوا ونیاز ضروری شهروندان به تامین برق با برهم زنندگان آسایش مردم مماشات نخواهیم کرد

ابراهیم سلیمانی در تشریح این خبر اظهار داشت: با توجه به سرقت کابل‌های برق چند روستا از توابع شهرستان عنبرآباد، با شکایت اداره برق؛ بررسی موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت؛ که با تحقیقات ماموران پلیس فرماندهی انتظامی شهرستان دو نفر سارق مسلح شناسایی، دستگیر و برای آنها پرونده قضائی تشکیل شد.

این مقام قضایی با تاکید بر این که پرونده‌های جرائم خشن، بلاخص سرقت و تخریب اموال و تاسیسات عمومی نظیر سرقت سیم‌های برق، در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد بصورت ویژه و خارج از وقت بررسی می شوند، گفت: برای هر یک از سارقین اموال عمومی، در دادگستری شهرستان، مطابق قانون، ۱۵ سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق رای صادر شده بود که طی فرجام خواهی متهمین، دیوان عالی کشور رای مذکور تایید نموده و محکومین جهت تحمل حبس به زندان معرفی شدند.

مدعی العموم شهرستان عنبرآباد، با توجه به فرارسیدن فصل گرما و نیاز ضروری شهروندان به تامین برق به سارقین کابل های و تاسیسات مرتبط با اداره برق هشدار داد و اعلام نمود: صیانت و حفاظت از این اموال مذکور بصورت ویژه در دستور کار دادستانی و فرماندهی انتظامی می باشد و در صورت وقوع جرائم مذکور با مرتکبین و مرتبطین با اشد مجازات برخورد خواهد شد.

ابراهیم سلیمانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد، در ادامه از شهروندان خواست نسبت به حفاظت از اموال عمومی، بویژه سیم های برق حساسیت داشته باشند و در صورت مشاهده تخلفات مراتب را تماس با ۱۲۱ و یا پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.