ساخت یک هزار و ۷۴ واحد نهضت ملی مسکن شهرستان دامغان

آیین شروع عملیات اجرایی آماده سازی اراضی و ساخت یک هزار و ۷۴ واحد نهضت ملی مسکن شهرستان دامغان باحضور مسئولین استانی برگزار شد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی امور آبفای شهرستان دامغان:  آیین شروع عملیات اجرایی آماده سازی اراضی و ساخت یک هزار و ۷۴ واحد نهضت ملی مسکن شهرستان دامغان باحضور مهندس هاشمی استاندار سمنان، مهدی بندرآبادی فرماندار شهرستان دامغان ، حجت‌الاسلام والمسلمین رستمیان امام جمعه شهرستان دامغان ، دکتر علیزاده نماینده مردم شریف شهرستان در مجلس شورای اسلامی در سالن شهدای گمنام مسکن مهرشهرستان دامغان. شایان ذکر است در این مراسم دکتر طاهری مدیر عامل شرکت آبفای استان سمنان و زارع مدیر امور آبفای شهرستان دامغان حضور داشتند.

 

مدیر ابفا میامی از اصلاح و بازسازی تاسیسات آبرسانی شهر میامی خبر داد
آشوری با اعلام این خبر افزود با اجرای این پروژه بالغ بر ۱۳۰۰ متر از شبکه فرسوده شهر میامی حد فاصل دو میدان اصلی شهر در حال اصلاح و بازسازی قرار است. این پروژه از پروژه های مورد انتظار چند ساله در شهر میامی بوده که اکنون و با تامین اعتبارات انجام شده با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال در حال انجام است. که تاثیر بسزایی در کاهش هدررفت و بهبود خدمت رسانی به همشهریان عزیز خواهد داشت.
آشوری ضمن عذرخواهی از همشهریان عزیز بدلیل برخی اختلال های پیش آمده در خصوص عبور و مرور از همراهی خوب مردم در اجرای پروژه تشکر نمود.

 

مدیر ابفا میامی از اصلاح و بازسازی تاسیسات آبرسانی شهر میامی خبر داد

مدیر ابفا میامی از اصلاح و بازسازی تاسیسات آبرسانی شهر میامی خبر داد