روند پیشرفت طرح های توسعه منابع آب استان بوشهر مطلوب است

معاون مهندسی و تجهیز منابع مالی حوضه آبریز رودخانه زهره – جراحی و حوضه‌های جنوبی کشور در بازدید سه روزه از طرح‌های توسعه منابع آب استان بوشهر، آخرین وضعیت پروژه‌ها را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش برقآب، معاون مهندسی و تجهیز منابع مالی حوضه آبریز رودخانه زهره – جراحی و حوضه‌های جنوبی کشور در بازدید سه روزه از طرح های توسعه منابع آب استان بوشهر، آخرین وضعیت پروژه‌ها را مورد ارزیابی قرار داد.

۱. معاون مهندسی و تجهیز منابع مالی حوضه آبریز رودخانه زهره-جراحی و حوضه‌های جنوبی کشور در بازدید سه روزه از طرح‌های توسعه منابع آب استان بوشهر، آخرین وضعیت پروژه‌ها را مورد ارزیابی قرار داد. در این بخش، می‌توان به بازدید معاون مهندسی و تجهیز منابع مالی حوضه آبریز رودخانه زهره-جراحی و حوضه‌های جنوبی کشور از طرح‌های توسعه منابع آب استان بوشهر و تاثیر آن در پیشرفت طرح‌ها اشاره کرد.

۲. آخرین وضعیت اجرای طرح‌های توسعه اولویت دار وزارت نیرو در استان بوشهر. در این بخش، می‌توان به طرح‌های توسعه اولویت دار وزارت نیرو در استان بوشهر مانند سدهای دالکی، باهوش، باغان، دشت پلنگ و شبکه آبیاری و زهکشی سد رییسعلی دلواری و دالکی-کلل اشاره کرد و در مورد پیشرفت و توسعه پایدار منطقه و تلاش‌های انجام شده در این طرح‌ها صحبت کرد.

۳. بررسی برنامه تکمیل اجرای پروژه‌های توسعه منابع آب استان بوشهر. در این بخش، می‌توان به اقدامات انجام شده برای احداث طرح‌های توسعه منابع آب در استان بوشهر و برنامه‌های آتی برای تکمیل ساخت و بهره برداری این طرح‌ها اشاره کرد.

۴. اهمیت طرح‌های استان بوشهر و تسریع در اجرای آن‌ها. در این بخش، می‌توان به اهمیت طرح‌های استان بوشهر مانند سدهای دالکی، باهوش، باغان، دشت پلنگ و شبکه آبیاری و زهکشی سد رییسعلی دلواری و دالکی-کلل برای پیشرفت و توسعه پایدار منطقه اشاره کرد و بر تسریع در اجرای آن‌ها تاکید کرد. همچنین، می‌توان از تلاش‌های انجام شده در این طرح‌ها تشکر و قدردانی کرد.