در کمتر از یک ساعت؛

روستای سیل زده مشهد طراقی شیروان برق دار شد

به همت نیروهای فنی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی و کمتر از یک ساعت، روستای سیل شده مشهد طراقی از توابع شهرستان شیروان برقدار شد.

به گزارش برقآب، شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی با همکاری نیروهای فنی خود، در کمتر از یک ساعت توانست روستای سیل زده مشهد طراقی را برقدار کند. این روستا که در توابع شهرستان شیروان واقع شده است، پس از وقوع سیل در آن، با مشکلات و خسارات فراوانی روبرو شده بود. با اعزام ۴ گروه عملیاتی، شرکت توزیع نیروی برق همچنین تلاش های جدی را برای رفع مشکلات روستا و مناطق بالادست آغاز کرد.

با وجود حجم بارش های شدید و وقوع سیل، شبکه توزیع برق و آب شرب منطقه دچار خسارت هایی شد که باعث قطعی برق در روستا و نیز تامین آب شرب منطقه شد. بنابراین، برق آب شرب روستا با نصب ۱۵۰ متر شبکه فشار متوسط و یک دستگاه ترانسفرماتور با ظرفیت ۲۵ کیلوولت آمپر تامین شد.

علاوه بر آن، روستای بالا دست تبریان نیز که به دلیل سیل و بارش های شدید برق قطع شده بود، با حضور ۲۰ تن از نیروهای عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق، قطعی برق را برطرف کرد. این روستا در شرایط سختی بود؛ زیرا ارتباط با شهر از بین رفته بود و جاده ها مسدود شده بودند. اما با تلاش و همکاری تمامی نیروها، مشکلات برق در این منطقه حل شد.

این عملیات نشان می دهد که شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در مواقع بحرانی به خوبی عمل می کند و توانایی خود را در رفع مشکلات در کمتر از یک ساعت به اثبات می گذارد.