جابجایی امامان جماعت در مناطق اجرایی و ستادها

روحانیان و امامان جماعت بازوان صنعت برق در اشاعه مدیریت مصرف

مراسم تکریم ، تودیع و معارفه امامان جماعت مناطق اجرایی با حضور سرپرست دفتر روابط عمومی و کارشناس فرهنگی این دفتر به صورت مجازی و با حضور تمام مدیران ، روسای قسمتها و رابطین فرهنگی مناطق ، ستادها و امامان جماعت برگزار شد.

به گزارش برقآب، مراسم تکریم ، تودیع و معارفه امامان جماعت مناطق اجرایی با حضور سرپرست دفتر روابط عمومی و کارشناس فرهنگی این دفتر به صورت مجازی و با حضور تمام مدیران ، روسای قسمتها و رابطین فرهنگی مناطق ، ستادها و امامان جماعت برگزار شد.
آقای مسعود رضا جعفری سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق اصفهان گفت : یکی از شاخصه هایی که توانسته در فرهنگ سازی دینی و گسترش و ترویج فرهنگ اقامه نماز موثر باشد حضورائمه جماعت در تمام مناطق بوده است که باز خورد آن نیز بررسی و واکاوی شده است .
وی ابراز داشت : نماز عبادتی است که عبادات دیگر در کنار آن معنا پیدا می کند و روحانیان و مبلغان دینی نقش مهمی در این زمینه داشته و دارند و در ادامه، اثرات و برکات زیادی نیز داشته که به تنهایی در فریضه نماز خلاصه نشده و در دیگر مباحث اخلاقی و دینی از جمله پیشگیری از اسراف و تبذیر هم نماد عینی داشته است .
وی افزود : بسیاری از امامان جماعت در این سالها به عنوان بازوان ما در حوزه مدیریت مصرف تلاش نمودند و در تابستان پیش رو نیز این عزیزان می توانند با آگاهی بخشی به همکاران مباحث مدیریت صحیح مصرف را با زبانی شیوا و موثر اشاعه دهند.
در ادامه این مراسم حجه الاسلام احمدی دبیر شورای ائمه جماعات در خصوص جابجایی امامان جماعت گفت : یکی از فرآیندهایی که در حوزه فرهنگی در شرکت توزیع برق اصفهان پس از دو و یا سه سال انجام می شود تغییر مکان ائمه جماعات و جابجایی آنها می باشد که همین امر در ایجاد خلاقیت ، نو آوری و تاثیر بیشتر بر پرسنل شرکت توزیع برق اصفهان موثر بوده است .
حجه الاسلام احمدی در ادامه از زحمات مدیران و سرپرستان دفتر روابط عمومی و کارشناس فرهنگی این حوزه که در سالهای اخیر مسئولیت مباحث فرهنگی و دینی را برعهده داشتند و برای اعتلای آن تلاش نمودند، تشکر و قدر دانی نمود .
در پایان این مراسم هدایا و لوح های به پاس زحمات این عزیزان تقدیم شد .