روابط عمومی شرکت برق بوشهر موفق به کسب رتبه برتر استانی شد

در ارزیابی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان، روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با مدیریت پرویز فرزین‌پور موفق به کسب رتبه برتر استانی شد. به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، آیین تجلیل از روابط عمومی‌های برتر استان با حضور پورات معاون سیاسی امنیتیی ، مدیرکل […]

در ارزیابی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان، روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با مدیریت پرویز فرزین‌پور موفق به کسب رتبه برتر استانی شد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، آیین تجلیل از روابط عمومی‌های برتر استان با حضور پورات معاون سیاسی امنیتیی ، مدیرکل روابط عمومی ، مدیرکل حوزه استاندار ، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر و شماری دیگر از مدیران استانی و مدیران دستگاه‌های اجرایی و مدیران روابط عمومی ادارات استان برگزار شد.

در این آیین که با حضور غلامرضا حشمتی رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر برگزار شد با اهدا لوح از روابط عمومی شرکت برق بعنوان روابط عمومی برتر استان تجلیل شد.

در متن این لوح تقدیر اهدایی آمده است: 《روابط عمومی یک به عنوان یک فن هنرمندانه و ذوق محور برای ایجاد یک رابطه منطقی، اثرگار و هوشمندانه در قتلب یک واحد سازمانی در نهادهای متلف زیر نظر بالاترین مقام اجرایی، نقش‌آفرینی می‌نماید. در دنیای امروز روابط عمومی‌ها باید علاوه بر ایجاد یک رابطه دو سویه برای پاسخگویی و دریافت مطالبات مخاطبان، زمینه رضایت‌مندی در جامعه هدف را فراهم و در آگاهی بخشی و مدیریت افکار عمومی به صورت موثر اقدام نمایند‌.》

از آنجا که با تلاش جنابعالی و همکاران محترم و توجه مدیریت عالی آن مجموعه توانسته‌اید عنوان روابط عمومی برتر را کسب نمایید، مایه مباهات و مستوجب ساس تقدیر است.

مدیر پرویز فرزین پور نیز این موفقیت را حاصل تلاش گروهی مجموعه دانست و از تمامی کارکنان روابط عمومی قدردانی کرد.