رفع مشکلات مردمی از مهم ترین اولویت های کاری در عرصه خدمت رسانی محسوب می شود.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان با سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان دیدار کرد. سید محمد حسینی نژاد در این دیدار با بیان این که رفع مشکلات مردم در حوزه برق، از مهم ترین اولویت کاری در حوزه خدمت رسانی است گفت: ارائه خدمات به هنگام و تامین برق مستمر، […]

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان با سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان دیدار کرد.

سید محمد حسینی نژاد در این دیدار با بیان این که رفع مشکلات مردم در حوزه برق، از مهم ترین اولویت کاری در حوزه خدمت رسانی است گفت: ارائه خدمات به هنگام و تامین برق مستمر، از دیگر نکات کلیدی در عرصه خدمات دهی این شرکت است.

وی با عنوان این که موضوع سرقت شبکه و تاسیسات توزیع برق توسط سارقین، یکی از چالش ها و معضلات اساسی در خدمات دهی به مشترکان است افزود: بحث وصول مطالبات و عدم پرداخت بموقع بهای برق مصرفی توسط برخی مشترکان و ادارات و ارگان ها، از دیگر موضوعاتی است که اجرای به موقع پروژه ها را با تاخیر مواجه می نماید.

سرپرست شرکت توزیع برق استان همچنین با عنوان این که چهار سامانه مجزا در دفتر رسیدگی به شکایات این شرکت برای رسیدگی و پاسخگویی به ابهامات، سوالات، انتظارات و مشکلات مردمی وجود دارد یادآور شد: در شش ماهه نخست امسال ۸۰ مورد درخواست و شکایت از سامانه های چهارگانه واصل شده و با میانگین ۱.۵ روز، به کلیه موارد پاسخگویی شده است.

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری سمنان در این دیدار با عنوان این که کنترل و نظارت درونی می بایست در دستگاه ها تقویت شود تصریح کرد: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که دستگاه ها بیش از پیش توانمند شده تا مشکلات را خودشان در درون سازمان حل کنند.

محمود قدرتی با تاکید بر این که بهره گیری از آخرین یافته های علمی برای پاسخگویی به مشکلات بسیار اثرگذار است اظهار کرد: شنیدن مسائل و درخواست های مردم و ارتباط چهره به چهره با آنان، برای رفع مشکلات بسیار رهگشاست.

وی با اظهار این که سطح رضایت مندی از عملکرد شرکت توزیع برق بسیار مناسب است خاطرنشان کرد: مدل مدیریتی در توزیع برق به گونه ای است که به نیازهای مردم پاسخگویی شده و جزءِ برترین ها محسوب می شود.