رفع افت فشار شبکه توزیع آب روستای اصیل آباد

یک حلقه چاه آب شرب در روستای اصیل آباد شهرستان شهریار به بهره برداری رسید. مدیر امور آبفای شهر وحیدیه با اعلام این خبر گفت: با توجه به مشکلات افت فشار شبکه توزیع آب در زمان اوج مصرف در روستای اصیل آباد طی سالهای اخیر مدتی پیش بعد از تحویل گیری آبرسانی به روستاها  با برنامه […]

یک حلقه چاه آب شرب در روستای اصیل آباد شهرستان شهریار به بهره برداری رسید.

مدیر امور آبفای شهر وحیدیه با اعلام این خبر گفت: با توجه به مشکلات افت فشار شبکه توزیع آب در زمان اوج مصرف در روستای اصیل آباد طی سالهای اخیر مدتی پیش بعد از تحویل گیری آبرسانی به روستاها  با برنامه ریزی های انجام شده حفر یک حلقه چاه در این روستاآغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب غرب استان تهران، ناصر کولیوند از روستای اصیل آباد به عنوان پر جمعیت ترین روستای شهرستان شهریار یاد کرد و افزود: عملیات حفر و تجهیز چاه مورد نظر در فروردین ماه پیاین یافت و این چاه با آبدهی ۶ لیتر بر ثانیه به بهره برداری رسید و با اتصال به شبکه توزیع افت فشار آب مردم این روستا رفع شد.

کولیوند در پایان به انشعابات غیر مجاز باغ ویلاها خصوصاً اطراف روستاها اشاره کرد و از مردم خواست در صورت مشاهده مراتب را سریعاً از طریق سامانه تلفنی ۱۲۲ اطلاع دهند تا با متخلفین برخورد شود.