رفاه مردم روستای گیشاب با تامین آب شرب پایدار تحقق یافت

شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با هدف افزایش سطح بهره مندی مردم از آب شرب پایدار، عملیات آبرسانی به روستای گیشاب واقع در کوهشاه احمدی را به پایان رساند.

به گزارش برقآب، مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان، عبدالحمید حمزه پور، اعلام کرد که با هدف افزایش سطح بهره‌مندی مردم از آب شرب پایدار، عملیات آبرسانی به روستای گیشاب واقع در کوهشاه احمدی را به پایان رسانده است. این اقدام طبق وعده‌های این شرکت بوده و در جهت تلاش برای تامین آب شرب مشترکین در فصل تابستان انجام شده است.

در این خصوص، حمزه پور اظهار کرده است که شرکت آب و فاضلاب هرمزگان به منظور تسریع در آبرسانی به روستای گیشاب بخش احمدی حاجی آباد، تلاش خود را به کار برده و در میانه تابستان، به دسترسی ۸۰ خانوار به آب شرب دست یافته است. این خانوارها پیش از این فاقد شبکه و تاسیسات آب شرب بودند و در تامین آب آشامیدنی با مشکلاتی مواجه بودند.

در این پروژه، جمعیتی بالغ بر ۲۴۰ نفر در روستای گیشاب توانستند از آب شرب پایدار بهره‌مند شوند. برای این منظور، یک حلقه چاه حفر و تجهیز، یک باب ایستگاه سرچاهی، دو باب ایستگاه پمپاژ، سه باب مخزن با ظرفیت ۶۰۰ متر مکعب، ۹ کیلومتر خط انتقال و ۴.۵ کیلومتر شبکه توزیع اجرا شده است. همچنین، هزینه‌ای بالغ بر ۳۲۵ میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده است.

امید است که این اقدام شرکت آب و فاضلاب هرمزگان بتواند بهبودی چشمگیری در زندگی مردم روستای گیشاب ایجاد کند و تلاش‌های این شرکت در راستای تامین آب شرب به مناطق مختلف همچنان ادامه یابد.