رضایتمندی مشترکان اولویت اصلی توزیع برق استان مرکزی

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان مرکزی گفت:رضایتمندی مشترکان اولویت اصلی این شرکت است.

محمود محمودی در جلسه شورای معاونین این شرکت بر تمرکز و جدیت بر رفع نقاط ضعف و تقوت نقاط قوت در تمامی امور تاکید کرد و افزود: تلاش و ممارست برای تامین برق پایدار و با کیفیت در فصل زمستان و ایام اوج مصرف تابستان و رضایتمندی مشترکان از مهمترین دغدغه های این شرکت است .

 

وی ضمن قدر دانی ازهمکاران جهت پایداری شبکه  برق حین بارش های برف و باران اخیر گفت: با برنامه ریزی دقیق  و تعمیرات پیشگیرانه شبکه برق موجبات تامین برق رسانی پایدار و مطمئن به شهروندان فراهم شد.

 

محمودی با بیان اینکه هر ساله در فصل هرس و در موارد اضطراری در غیر این فصل، با هماهنگی با شهرداری شاخه هایی که موجب آسیب رساندن به خطوط انتقال برق می شود قطع می شوند،افزود: برنامه ریزی دقیق تری در این حوزه جهت پیشگیری از قطعی برق صورت پذیرد.

 

وی گفت :بسیاری از شبکه های فشار ضعیف شهرستان های استان به طور کامل کابلی شده است ،لذا در مواردی  شاخه های درختان به ویژه درخت کاج و چنار در فاصله ای از خطوط انتقال برق قرار داشته باشند که با وزش باد و یا بارش برف موجب قطع برق شوند ، در این نقاط برای پیشگیری از قطع برق از کابل های فاصله دار و سیم رو کش دار استفاده شود.

 

ارائه گزارش در زمینه های ارزیابی عملکرد شرکت ، پیشرفت فیزیکی نصب کلید های هوشمند ، عملکرد اعتبارات سرمایه ای ، بررسی مولد های خود تامین ، اقدامات خلاقانه توزیع برق دلیجان و گزارش اقدامات امور بانوان شرکت  از جمله موارد مطروحه در جلسه شورای معاونین بود.

برقاب پایگاه خبری صنعت اب وفاضلاب وبرق