مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی خبر داد:

تست کنتور مشترکان در ۳ ماهه اول سال رشد ۲۰ درصدی داشته است

در راستای صحت عملکرد صحیح کنتورهای مشترکان استان، نزدیک به 8 هزار کنتور در 3 ماهه اول سال مورد تست و آزمایش قرار گرفت.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی؛ مدیر عامل این شرکت با بیان این مطلب گفت: از ابتدای سال تاکنون نزدیک به ۸ هزار کنتور مشترکان مورد تست و آزمایش قرار گرفته است.

مهندس “حسن چاهی” افزود: با توجه به این که شرکت های توزیع نیروی برق به عنوان آخرین مرحله از فرایند تولید و انتقال انرژی الکتریکی، وظیفه توزیع برق را برای مشترکان دارا هستند، صحت و عملکرد صحیح لوازم اندازه گیری از اهمیت بسیار بالایی در حفظ سرمایه ملی انرژی برق و هم چنین رعایت حقوق مشترکان دارد.

وی ادامه داد: در همین راستا از ابتدای سال بالغ بر ۶ هزار کنتور تکفاز تست و آزمایش شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳ درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: در مورد کنتورهای ۳ فاز و بالاتر نیز، نزدیک به ۲ هزار دستگاه کنتور آزمایش شده است، که ۱۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز رشد داشته است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی با بیان این که این استان بالغ بر چهارصد و ۶ هزار مشترک دارد و از این میزان، سیصد و ۳۷ هزار مشترک آن خانگی هستند، تصریح کرد: صنعت برق به عنوان صنعت زیر بنایی و مادر نقش بسیار مهمی در توسعه و رفاه حال شهروندان استان دارد و امیدواریم همه مشترکان با رعایت و مدیریت مصرف برق کمک شایانی به این حوزه کنند.