رسیدگی به ۴ هزار و ۸۶۰ دستور کار در سامانه ۱۲۲ آب و فاضلاب اندیمشک/ توسعه شبکه توزیع آب شهری به طول ۶ کیلومتر

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک گفت: شبکه توزیع آب شهری به طول ۶ کیلومتر توسعه یافته است.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، مهندس فرامرز مرادی در نشست مشترک با اصحاب رسانه، اظهار کرد: مجموعه آب و فاضلاب اندیمشک با افتخار آماده خدمت صادقانه و بدون منت
به عنوان فرزندان اندیمشک به عموم شهروندان است.
وی افزود: از ابتدای سال تا کنون ۶ کیلومتر توسعه شبکه توزیع آب شهری در اندیمشک انجام و مجموعه آبفا از آمادگی کامل برای خدمت و توسعه شبکه در مناطق جدید شهری به گواه آمار برخوردار است.
مدیر شبکه آب و فاضلاب اندیمشک از رشد ۲۰۰ درصدی تبدیل  برداشت های غیر مجاز به  اشتراک مجاز  در اندیمشک خبر داد و افزود: از ابتدای امسال و تاکنون بیش از ۱۴۰۰ انشعاب جدید آب در شهر اندیمشک واگذار شده است که از این تعداد، بیش از ۹۰۰ عدد برداشت‌های غیر مجاز آب به اشتراک مجاز تبدیل شدند .
مدیر اداره آب و فاضلاب اندیمشک گفت: هم چنین در طول این مدت ۵ هزار دستور کار در سامانه آب و فاضلاب اندیمشک در سامانه ۱۲۲ ثبت گردید که از این حجم،  به بیش از ۴ هزار و ۸۶۰ دستورکار رسیدگی شد.
مرادی با اشاره به توسعه شبکه آب در مناطق مختلف شهری، بیان کرد: با انجام عملیات اتصال دو حلقه چاه جدید آب به ظرفیت تولید آب شهر اندیمشک، افت فشار آب در مناطق مختلف شهر به میزان قابل توجهی کاهش و رفع می شود.
وی عنوان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده، قصد داریم با اضافه کردن یک پمپ به ایستگاه پمپاژ طرح جامع آبرسانی زمینه مناسب برای افزایش فشار آب در همه مناطق شهر اندیمشک را بخصوص در فصول گرم سال فراهم کنیم.