​رزمایش بهسازی روشنایی معابر شهری آغاز شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از آغاز رزمایش بزرگ اصلاح و بهسازی شبکه‌های روشنایی معابر شهری همزمان با دهه مقاومت و گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

​رزمایش بهسازی روشنایی معابر شهری آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از آغاز رزمایش بزرگ اصلاح و بهسازی شبکه‌های روشنایی معابر شهری همزمان با دهه مقاومت و گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، پیام جوادی با اعلام این‌که رزمایش اصلاح و بهسازی شبکه‌های روشنایی معابر شهری به مدت چهار روز در سراسر استان با حضور اکیپ‌های عملیاتی توزیع برق اجرا خواهد شد گفت: شناسایی کاستی‌ها و رفع نواقص موجود در روشنایی معابر از مهمترین اهداف اجرای این رزمایش است که به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید تجلی و امور نگهداری و تعمیرات(نت) اجرا می‌شود.

جوادی با اشاره به این‌که تعداد پایه‌های روشنایی معابر سطح استان بیش از ۱۹۴هزار دستگاه است گفت: متوسط توان منصوبه برای چراغ‌های روشنایی معابر شهری و روستایی حدود۸۰ وات است و این عدد در مقایسه با سایر استان‌ها به میزان چشمگیری مطلوب است.

گفتنی است رزمایش بزرگ اصلاح و بهسازی شبکه‌های روشنایی معابر شهری همزمان با دهه مقاومت و گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور ۱۶ اکیپ خودرویی شامل ۷۰نفر از پرسنل عملیاتی و ناظرین ایمنی و روشنایی به مدت چهار روز در سراسر استان اجرا می‌شود.