رزمایش آماده بکاری مولدهای برق اضطراری در شرکت توزیع نیروی برق لرستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق استان لرستان، امروز پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ،رزمایش استانی آماده بکاری مولدهای برق اضطراری بصورت همزمان در ساعت ۹صبح وبا حضور مهندس امیری مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ، مهندس شرفی مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری ، معاونین ، مدیران و پرسنل جهادی شرکت توزیع برگزار گردید.

این رزمایش که از محل مرکز دیسپاچینگ معاونت بهره برداری کنترل و نظارت می شد بصورت همزمان در سراسر استان و با فرمان مدیر عامل شرکت توزیع برق استان و با رمز یا مهدی فاطمه (عج) شروع و مولدهای اضطراری ۸۴ مرکز با ظرفیت حدود ۳۵ مگاوات پس از قطع برق وارد مدار شدند.

مهندس امیری در این جلسه به اهمیت گذر از پیک بار برق در سال ۱۴۰۱ اشاره و اعلام داشت: تدابیر لازم جهت عبور از پیک بار از طرف وزارت نیرو و توانیر اتخاذ شده و به مشترکین خانگی خاموشی اعمال نمی گردد و کمبود های تولید با همکاری صنایع و کشاورزی جبران می گردد.

وی از همه مشترکین برق درخواست کرد و گفت: با بهینه کردن مصرف ، صنعت برق را در گذر از پیک بار یاری نمایند.

در ادامه مهندس شرفی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری به اهمیت تامین برق پایدار مشترکین اشاره و افزود: این اداره کل آماده هرگونه همکاری با شرکت توزیع برق استان جهت عبور موفق از پیک بار در تابستان می باشد.

لازم بذکر است در این مانور با تعدادی از مراکز محل برگزاری مانور ، بصورت تصویری ارتباط برقرار و روند اجرای مانور بصورت تصویری کنترل شد.