رتبه دوم شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در حوزه آموزش نیروی انسانی

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در حوزه آموزش نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی در بین 60 دستگاه اجرایی استان، رتبه دوم را کسب کرد.

رتبه دوم شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در حوزه آموزش نیروی انسانی

 

به گزارش برقآب، به نقل از  روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، بر اساس اعلام مهرداد نیکو رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خوزستان، با بررسی کلیه فرایندها در امر آموزش که به منظور ارتقاء سطح آموزش دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۱ برگزار شده بود، شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با کسب ۹۴ امتیاز از مجموع ۱۰۰ امتیاز، در بیان ۶۰ دستگاه اجرایی خوزستان موفق به کسب رتبه دوم شد.

این آموزش‌ها با هدف توانمند نمودن نیروی انسانی که موثر‌ترین و مهم‌ترین سرمایه سازمانی بوده صورت پذیرفته و توسط مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان، مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، دفتر برنامه‌ریزی منابع انسانی و آموزش معاونت منابع انسانی، شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در سال ۱۴۰۱ برای توانمند‌سازی کارکنان این شرکت ۱۴۸ دوره آموزشی با ماهیت تخصصی فنی برق، اداری و مالی، بهبود مدیریت، فناوری اطلاعات و عمومی با مجموع ۱۴۹ هزار و ۹۸۷ نفر ساعت آموزش، به ۲ صورت حضوری و الکترونیکی برگزار کرده است.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت انتقال برق در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.