راه‌اندازی آزمایشی بازار آب

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، از راه‌اندازی بازار آب به صورت آزمایشی ظرف دو ماه آینده در چند نقطه از کشور خبر داد. به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “قاسم تقی‌زاده خامسی” در اولین جلسه مشترک هیئت ساماندهی و راهبری بازارهای محلی و منطقه‌ای، که […]

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، از راه‌اندازی بازار آب به صورت آزمایشی ظرف دو ماه آینده در چند نقطه از کشور خبر داد.

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “قاسم تقی‌زاده خامسی” در اولین جلسه مشترک هیئت ساماندهی و راهبری بازارهای محلی و منطقه‌ای، که با حضور روسای حوضه‌های آبریز، مدیران‌عامل شرکت‌های آب منطقه‌ای استان‌ها برگزار شد، بر اهمیت و نقش بازارهای محلی در مدیریت منابع آب کشور تاکید کرد و گفت: ظرف دو ماه آینده بازار آب به صورت آزمایشی در چند نقطه از کشور راه‌اندازی خواهد شد.
در این نشست ویدیو کنفرانسی، در خصوص انتخاب مناطق پایلوت و برگزاری جلسات و نشست‌های مشترک در این رابطه بحث و تبادل نظر شد.
این گزارش حاکی است، در این جلسه همچنین گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده ملی، بازارهای منتخب ۹ گانه آب و عملکرد سال قبل ارایه شد.
در این جلسه برخی از مدیران عامل شرکت‌های آب منطقه‌ای استان‌ها، آمادگی شرکت‌های متبوع را به منظور عملیاتی نمودن بازارهای محلی اعلام کردند.