راهکارهای افزایش بهره وری و استفاده بهینه از کالا و تجهیزات

جلسه شورای معاونین شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی با حضور مدیر عامل، معاونین، مدیران مستقل و مدیران توزیع برق نواحی شهرستانهای تابعه در محل انبار و کارگاه های تیربتونی این شرکت برگزار شد. در این جلسه که پیش از ظهر روز شنبه ۱۷ مهر ماه ترتیب یافت، مهندس فرج نیا مدیر عامل شرکت طی […]

جلسه شورای معاونین شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی با حضور مدیر عامل، معاونین، مدیران مستقل و مدیران توزیع برق نواحی شهرستانهای تابعه در محل انبار و کارگاه های تیربتونی این شرکت برگزار شد.

در این جلسه که پیش از ظهر روز شنبه ۱۷ مهر ماه ترتیب یافت، مهندس فرج نیا مدیر عامل شرکت طی سخنانی از کلیه معاونین و مدیران نواحی به جهت تلاش بی وقفه در تامین مطمئن انرژی برق مشترکین و خدمت به مردم استان تقدیر و تشکر کرد. در این جلسه موضوع شناسایی و جدیت بیش از پیش در مقابله با استفاده کنندگان غیر مجاز از ماینر های تولید رمز ارز و چگونگی اعمال و اجرای موثر جرایم مربوطه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که مهندس فرج نیا ضمن ارائه رهنمود در خصوص استفاده از تکنیکهای فنی و غیر فنی مختلف برای شناسایی ماینرهای غیر مجاز تولید رمز ارز، بر لزوم همکاری مدیران و کارشناسان برق با واحدهای انتظامی و قضایی در این خصوص و سرقت تجهیزات برق تاکید کرد. در ادامه این جلسه همچنین مشکلات و سوالاتی از سوی مدیران نواحی در حوزه های مختلف کاری مطرح و ضمن بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات مطروحه، به سئوالات مذکور نیز توسط مدیرعامل و معاونین مربوطه پاسخ داده شد. پس از پایان این نشست، از انبارهای اسقاط ، مستعمل و نو و نیز از کارگاه تیر بتونی شرکت بازدید به عمل آمد.

مهندس فرج نیا در پایان این جلسه همچنین نکاتی در خصوص افزایش بهره وری و جلوگیری از حیف و میل و اسراف در مصرف کالا و استفاده بهینه از تجهیزات و منابع موجود مواردی را بیان داشت.

شایان ذکر است جلسه شورای معاونین شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی بطور مستمر و ادواری با هدف بررسی و رفع چالش ها و برنامه های فنی و اجرایی شرکت و تعالی سازمانی برگزار می گردد.