رئیس ستاد اقامه نماز استان بر مدیریت مصرف برق در استان تاکید کرد

رئیس ستاد اقامه نماز خراسان شمالی به همراه مدیر عامل برق استان که به منظور سخنرانی در خصوص اهمیت انرژی برق که در دبستان "شهید روشن ضمیر" بجنورد برگزار شد، بر رعایت مدیریت درست و بهینه مصرف برق تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری برقاب؛ به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی رئیس ستاد اقامه نماز خراسان شمالی که به همراه مدیر عامل برق استان که به منظور سخنرانی در خصوص اهمیت انرژی برق که در دبستان “شهید روشن ضمیر” بجنورد برگزار شد، بر رعایت مدیریت درست و بهینه مصرف برق تاکید کردند.
رئیس ستاد اقامه نماز استان، در این برنامه با اظهار قدردانی از تعامل سازنده شرکت توزیع نیروی برق استان با این ستاد گفت: خوشبختانه شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی اقدامات بسیار موثری برای اصلاح الگوی مصرف برق و هم چنین آموزش های لازم برای ائمه جمعه استان داشته است که نشان از عزم جدی این شرکت برای فرهنگ سازی در مدیریت انرژی برق است.
حجت الاسلام “علی رضا احمدی فر” با با بیان این که استفاده درست از انرژی برق یک وظیفه شرعی است، تاکید کرد: در همین راستا ضرورت دارد، همه شهروندان استان با رعایت الگوی مصرف این شرکت را در تامین مستمر برق پایدار برای مشترکان یاری کنند.
وی با اشاره به این که ائمه جمعه استان از تربیون نماز جمعه برای مدیریت مصرف برق برای شهروندان حداکثر بهره را ببرند، افزود: علاوه بر امامان جمعه استان، برپایی اقامه نماز در مدارس و ایراد سخنرانی توسط امام جماعت در خصوص مدیریت مصرف برق یکی از مهم ترین مواردی است که ستاد اقامه نماز استان بر اجرای آن تاکید دارد.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی نیز در این برنامه با اشاره به اهمیت انرژی برق برای دانش آموزان، ضمن قدردانی از حضور رئیس ستاد اقامه نماز استان و توجه ویژه امامان جماعت استان به مقوله مصرف خاطر نشان کرد: خوشبختانه با توجه به نشست هایی که با ائمه جمعه استان در این شرکت برگزار شده است، همکاری های بسیار مناسبی در خصوص آموزش و راهکاهای تبلیغی توسط آنان صورت گرفته است که منجر به نتایج بسیار مثبتی در زمینه کاهش مصرف برق استان شده است.
مهندس “حسن چاهی” ادامه داد: یکی از ارکان بسیار مهم در امر مدیریت درست و بهینه مصرف برق، آموزش برای دانش آموزان است که بتوانند از کودکی اهمیت انرژی را درک کنند.
وی ادامه داد: با توجه به ضرورت مدیریت مصرف برق در زمستان جاری و از آن جایی که نقش ائمه جمعه استان در خصوص کاهش مصرف برق بسیار حائز اهمیت است، خواستار تداوم سخنرانی های ائمه جمعه از تریبون‌‌های نماز جماعت برای ترویج فرهنگ صحیح صرفه‌جویی شد.