دیدار چهره به چهره استاندار هرمزگان و مدیران کل در بندر خمیر

مهدی دوستی استاندار هرمزگان به همراه مدیران کل و روسای سازمان ها و ادارات در دیدار چهره به چهره با مردم در بندر خمیر به برخی مطالبات و خواست های مردمی رسیدگی کرد ، در این دیدار مهندس محمد کریمی مدیر عامل شرکت برق هرمزگان به برخی درخواست‌ها و مطالبات مردمی در حوزه امور مشترکین، انشعابات برق، اصلاح شبکه، برقرسانی به روستاها و مطالبات دیگر پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری برقاب؛ به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان هرمزگان دیدار چهره به چهره استاندار هرمزگان و مدیران کل در بندر خمیر انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق استان هرمزگان ، مهندس کریمی مدیر عامل شرکت توزیع برق هرمزگان در حاشیه این دیدار با تشریح وظایف و کارکردهای شرکت توزیع برق هرمزگان اظهار داشت :بخش توزیع نیرو به سبب آنکه رابط بین صنعت برق و مشترکان است نقشی چند سویه بر عهده دارد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق هرمزگان اضافه کرد : نقش فنی برای نگهداری ، راهبری و توسعه شبکه های توزیع ، پذیرش و خدمات رسانی به مشترکان و تامین رضایت مشترکان و فروش انرژی برق به عنوان یک کالای اقتصادی و حفظ ارتباط و هماهنگی با بخش های بالادست صنعت به طوری که مجموعه صنعت برق از این رهگذر بتواند به فرآیند تولید و عرضه برق ادامه دهد مهمترین کارکردها در این حوزه است.

کریمی با بیان اینکه در دیدار چهره به چهره بسیاری از شهروندان با وظایف و کارکردهای شرکت برق هرمزگان بیشتر آشنا می شوند افزود: تشریح اطلاع رسانی در خصوص قوانین و مقررات برق و تعرفه ها و آئین نامه های تکمیلی و کلیه خدمات قابل ارائه ، اطلاع رسانی از راه اندازی پورتال شرکت و چگونگی استفاده از آن و تشریح ارائه خدمات اطلاع رسانی در حوزه خدمات مشترکین در سه بخش خدمات اداری و خدمات فنی و واگذاری انشعابات و تغییرات به صورت مشخص در پورتال شرکت توزیع نیروی برق قرارداده شده دراین نشست های تبیین گردید.

استاندار هرمزگان به همراه کاروان دولت مردمی این استان روز پنجشنبه با سفر به شهر بندری خمیر بی‌واسطه به درخواست‌های ۱۶۰ نفر از اهالی این منطقه رسیدگی و دستورات لازم را در جهت تسهیل امور صادر کرد.

دیدار بی‌واسطه با مردم و حضور مدیران و مسئولان در جمع مردم جزو سیاست‌های جدی دولت سیزدهم و مورد تاکید رییس جمهور بوده است؛ از این رو در استان هرمزگان نیز هر هفته میز خدمت مسئولان و مدیران ستادی و دیدارهای مردمی استاندار برقرار است و هر ۲ هفته یکبار نیز مهدی دوستی استاندار هرمزگان، کاروان مدیران دستگاه‌های اجرایی را برای رسیدگی مستقیم به امور مردم راهی شهرستان‌های مختلف می‌کند.

در چهارمین ویژه برنامه بی‌واسطه با مردم، اهالی شهرستان بندرخمیر همانند مردم شهرستان‌های میناب، حاجی‌آباد و بندرلنگه ضمن دیدار چهره به چهره با عالی‌ترین مقام دولتی در استان هرمزگان مسائل و مشکلات خود را با مهدی دوستی و معاونان وی مطرح کرده وتا از طریق مدیران کل مربوطه پیگیری کنند.