دیدار نوروزی مدیر عامل آبفا مازندران با همکاران

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران طی سنت حسنه دید و بازدید عید نوروز با معاونین، مدیران امور، مدیران ستادی و همکاران شرکت در سالن زنده یاد مهندس قلی زاده دیدار کرد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران؛ در این دیدار نوروزی مهندس بهزاد برارزاده ضمن تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان این تقارن خجسته را به فال نیک گرفت و طی سخنانی ضمن قدردانی از تلاشهای مثمر ثمر کارکنان شرکت در سالی گذشته اظهار داشت: امروز به برکت تلاشهای خستگی ناپذیر شما ،پرچم شرکت در همه جا بالاست و مسئولان و مردم با ابراز خرسندی از عملکرد و خدمات رسانی بهینه شرکت، قدردان زحمات شما هستند.
وی با اشاره به ۵۴۰ پروژه آبرسانی در دست اجرای شرکت به غیر از پروژه های محرومیت زدایی افزود: با توجه به مواجهه ۲۰ شهر و ۲۱۳ روستای مازندران با تنش آبی توانستیم ۶۳۰ میلیارد تومان اعتبار را برای رفع این چالش مطالبه گری کنیم که در روز پایانی سال گذشته بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران با تاکید بر همدلی ، انسجام و رعایت صرفه جویی در راستای شعار مقام معظم رهبری گفت: امیدوارم در سال جدید با کارسنجی، شایسته سالاری ، نظم اداری ، تعامل و همکاری به سوی تعالی و تولید بیشتر حرکت کنیم.
در ادامه مهندس خدابخش پور معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت، نیز ضمن تبریک عید نوروز،سال ۱۴۰۱ را سالی طلایی نام برد و گفت: در این سال توانستیم ۷۵ پروژه آبرسانی را افتتاح کنیم و عملیات اجرایی ۴۰ پروژه آبرسانی دیگر نیز شروع شد و با حفر ۱۷ حلقه چاه جدید و بهسازی و تعویض منصوبات ۲۲۰ حلقه چاه موجود ،آب دهی چاهها را افزایش دهیم تا مردم و مسافران گرامی با مشکل کمبود و قطع آب مواجه نشوند.
لورایی معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت نیز طی سخنانی با تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان و نیز قدردانی از همکاران در تحقق اهداف شرکت اظهار داشت: هدف ما کاهش هزینه ها و افزایش درآمد با رعایت ضوابط اداری ،ارتقای سلامت اداری و تلاش در انجام درست وظایف محوله است در همین راستا با استقرار دو برنامه مدیریت دانش و GIS تلاش داریم همکاران بدون دغدغه به کار و تلاش در راستای تعالی شرکت بپردازند.
جانباز معاون مالی و پشتیبانی شرکت هم طی سخنان کوتاهی با اشاره به تیدیل وضعیت ایثارگران و نیروهای آزمونی در سال گذشته از ساماندهی بقیه نیروهای شرکت در سال جدید خبر داد.